Page 207 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 25 Jun 2012, 10:50
by leovinci33
Hallo, Mijn krukas is afgebroken .Bij gallerij en dan krukassen zie je een verschil tussen vario A en vario B. bij het B model loopt de vario kant iets smaller uit .kan ik gewoon mijn vario van het a model op de vario b krukas plaatsen ,aangezien er enkel piraatstukken zijn voor vario B?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Jun 2012, 17:49
by SAAMBAEN94
racer wrote:SAAMBAEN94 wrote:Heb probleem bij men camino had vorige vrijdag in de gietende regen naar huis moeten rije en toen viel die soms al weg maar dat is normaal dat heeft die altijd als regent maar nu is het al paar dagen droog en nu valt die nog weg de hele tijd en soms backfire geeft die
wie weet wat er scheelt
ontsteking?
grt sam
maak je carbu nog eens zuiver dan gaat hij normaal terug
bollen zoals hij altijd deed
Heb de carburator uitgekuist maar helpt nog niks
wat kan het dan zijn platinekes
grt sam
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Jun 2012, 19:37
by racer
hebt ge uwe carbu der afgehaald??
luchtfilter ook zuiver maken
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Jun 2012, 20:03
by racer
heeft iemand bij mij in de buurt een koppelingstrekker?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Jun 2012, 20:49
by Thrill Me
1.
Heb 2 Camino's met verschillende motorcode. Betekent dit iets of is het gewoon een opvolgend nummer?
PA50OE-T 1272XXX
PA50ME-A 1505XXX
2.
Zag op PA50Tuning.be onder chassis / frame volgende :
PA50M PA 50 M normale 1ste modellen A-Klasse 76/6005 49
PA50 PA 50 normale 1ste modellen B-Klasse 60.255 49
PA50M CU 50 custom modellen A-Klasse 88/6001 49
PA50 CU 50 custom modellen B-Klasse 88/6202 49
PA50M DX 50 M dx modellen A-Klasse 89/6000 49
PA50 DX 50 dx modellen B-Klasse 89/6200
Chassisplaatje Camino 1
PA 50 (= B-klasse) / PVG-nummer 76.6005 (= A-klasse)
Chassisplaatje Camino 2
PA 50 M (= A-klasse) / PVG-nummer 60.255 (= B-klasse)
Is de site in de fout of zie ik het verkeerd ??? (p.s. nog geen papieren aangevraagd dus vraagteken)
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 26 Jun 2012, 21:47
by camino_expert
pvg nr's klasse op gva en chassisplaatje
76/6005 vanaf 1976 tot 1987
88/6001 is 1988
89/6000 is 1989
allemaal kl a dit staat op u gva en of chassisplaat
60.255 vanaf 1976 tot 1987
88/6202 is 1988
89/6200 is 1989
allemaal kl b
idem op gva en chassisplaat
pa 50 is op chassisnr ook kl b en pa 50M kl a
maar er zijn verschillende letters pa 50 M V is kl a V matic
pa 50 Y en nr is een speciaal model sport young of custom
enz...
motornr is er een m te zien ist a klasse
ma kun je eventueel checken verwijder effe u mono of variohuis
bij de kl b's zit er een verval op de krukas
op de kl a niet
of er moest al een replika vario krukas steken dat zijn er allemaal met een verval op
ma motornr's kan dat wel opzoeken
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 27 Jun 2012, 15:28
by SAAMBAEN94
racer wrote:hebt ge uwe carbu der afgehaald??
luchtfilter ook zuiver maken
ja carbuarator al 2keer uitgekuist
luchtfilter proper gemaakt
ontsteking afgestelt op 30
en die gaat goed maar na 600meter rijden valt die gewoon stil en al ik dan effe terug wacht gaat die weer effe
grt sam
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 27 Jun 2012, 19:06
by andy1979
heb het ook al gehad kreeg geen benzine toen , kijk je benzine toevoer eens na. darmpje , filter enzo... kraantje eruit halen zit miss verstopt
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 27 Jun 2012, 21:17
by racer
SAAMBAEN94 wrote:racer wrote:hebt ge uwe carbu der afgehaald??
luchtfilter ook zuiver maken
ja carbuarator al 2keer uitgekuist
luchtfilter proper gemaakt
ontsteking afgestelt op 30
en die gaat goed maar na 600meter rijden valt die gewoon stil en al ik dan effe terug wacht gaat die weer effe
grt sam
dan krijgt hij duidelijk geen naft
controleer de nafttoevoer eens
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 28 Jun 2012, 21:41
by nick vl
hey ik ben nieuw hier en heb ook nog niet zo lang mijn camino,
heb hem van 2dehands gekocht voor en hij is een a klasse
weet iemand of er ergens een begrenzer opzit die ik weg kan halen waardoor hij mischien 30-40 rijd ? ik ken er niet veel van maar zou het apprecieren als jullie een antwoord hierop wisten
mvg nick
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 29 Jun 2012, 08:05
by Remko
haal de uitlaat eraf en monteer een expansie uitlaat
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 29 Jun 2012, 11:16
by Sander
nick vl wrote:hey ik ben nieuw hier en heb ook nog niet zo lang mijn camino,
heb hem van 2dehands gekocht voor en hij is een a klasse
weet iemand of er ergens een begrenzer opzit die ik weg kan halen waardoor hij mischien 30-40 rijd ? ik ken er niet veel van maar zou het apprecieren als jullie een antwoord hierop wisten
mvg nick
Een Camino is niet begrent zoals een scooter, dus zonder kosten ontgrenzen gaat praktisch niet.
Welke overbrenging, cilinder (type) en uitlaat heb je?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 29 Jun 2012, 13:33
by nick vl
Sander wrote:nick vl wrote:hey ik ben nieuw hier en heb ook nog niet zo lang mijn camino,
heb hem van 2dehands gekocht voor en hij is een a klasse
weet iemand of er ergens een begrenzer opzit die ik weg kan halen waardoor hij mischien 30-40 rijd ? ik ken er niet veel van maar zou het apprecieren als jullie een antwoord hierop wisten
mvg nick
Een Camino is niet begrent zoals een scooter, dus zonder kosten ontgrenzen gaat praktisch niet.
Welke overbrenging, cilinder (type) en uitlaat heb je?
goh zou het niet weten alles is origineel aan de camino denk k hij heeft wel ong 10 jaar stilgestaan zei de verkoper tis zone volledige rode ;p maar is er echt niets waardoor i hem miss 30-40 kan late gaan hij moet niet gaan vliegen ofzo he

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 29 Jun 2012, 15:45
by racer
heeft iemand kennis van een gianelli uitlaat
gaat hij even hard als een sito?
en de optrek is die beter of slechter?
en is het een mooi geluidje?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 30 Jun 2012, 13:18
by Nicogsi
nick vl wrote:Sander wrote:nick vl wrote:hey ik ben nieuw hier en heb ook nog niet zo lang mijn camino,
heb hem van 2dehands gekocht voor en hij is een a klasse
weet iemand of er ergens een begrenzer opzit die ik weg kan halen waardoor hij mischien 30-40 rijd ? ik ken er niet veel van maar zou het apprecieren als jullie een antwoord hierop wisten
mvg nick
Een Camino is niet begrent zoals een scooter, dus zonder kosten ontgrenzen gaat praktisch niet.
Welke overbrenging, cilinder (type) en uitlaat heb je?
goh zou het niet weten alles is origineel aan de camino denk k hij heeft wel ong 10 jaar stilgestaan zei de verkoper tis zone volledige rode ;p maar is er echt niets waardoor i hem miss 30-40 kan late gaan hij moet niet gaan vliegen ofzo he

bekijk eens goed op de cylinder welke info daar staat,in het traagste geval heb je een H1 cylinder dat is 25km/u
je kan de uitlaappoort gaan groter vijlen maar als je er echt niks van kent doe je mss meer kapot dan goed
in het eenvoudigste geval kan je een sito potje steken en dat zou alles wat vlotter moeten rijden, richting 40km/u
neeem je een cylinder van de P serie, dan heb je een b-klasse cylinder en gaat je richting 45-50km/u
ook in combinatie met een sito potje
ga je een stapje verder koop je best een 65cc zoals malossi/polini/ dr samen met een uitlaat is richting 75km/u
ik vermoed dat je uitlaat op dit brommerke nu dicht zit, mss met een ander potje of een proma of leovinci ga je al ver komen