Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Als je rechtsreeks in het bougiegat een beetje naft doet, start hij dan?
heb nog niet geprobeert met naft, wel met beetje remspray in luchtfilter en wd-40 in bougiegat.Sander wrote:Als je rechtsreeks in het bougiegat een beetje naft doet, start hij dan?
Edit: dan werkt hij niet

Heb je ontsteking, probeer het eens met naft, als hij niet start ligt het aan je ontsteking of aan je segmenten zoals Nico al zei 

wie heeft al een ulo-boxje gemonteerd gehad voor de pinkers?
ik heb vandaag eens zitten testen en er gebeurd bitter weinig??
ik heb dus alles aangesloten zoals het in de werkplaatsgids staat (die gele boek p38 geloof ik)
het gaat ook niet anders als juist te monteren
er is zelfs 1 kabel die op de zwart witte van de onsteking hangt, deze hoor je ook klikken, daar kan ik inkomen dat zal zijn om de pinker te laten aan/uit knipperen
ik heb nu gewoon een tester eraan gehangen ipv een pinker en deze gaat branden en als ik meer gas geef
gaat die UIT.
stof tot nadenken???
ik heb vandaag eens zitten testen en er gebeurd bitter weinig??
ik heb dus alles aangesloten zoals het in de werkplaatsgids staat (die gele boek p38 geloof ik)
het gaat ook niet anders als juist te monteren
er is zelfs 1 kabel die op de zwart witte van de onsteking hangt, deze hoor je ook klikken, daar kan ik inkomen dat zal zijn om de pinker te laten aan/uit knipperen
ik heb nu gewoon een tester eraan gehangen ipv een pinker en deze gaat branden en als ik meer gas geef
gaat die UIT.
stof tot nadenken???
Accellerati Incredibus
Ik ben nieuw hier, maar na een geruime tijd van observatie begin 'k toch wel alles te snappen.
Maar naar de vraag nu:
Ik heb tweedehands een voorvork gevonden (EBR Peugeot 103 SP/SPX). Dus nu is mijn vraag past deze op een Camino? En is dat dan een verbetering in vergelijking met de oude (origineele vork)?
Alvast bedankt,
Arne

Maar naar de vraag nu:
Ik heb tweedehands een voorvork gevonden (EBR Peugeot 103 SP/SPX). Dus nu is mijn vraag past deze op een Camino? En is dat dan een verbetering in vergelijking met de oude (origineele vork)?
Alvast bedankt,
Arne

- The Power of 2Smoke
Ja, heb onsteking, net met wat naft geprobeert rechtsstreeks in het bougiegat. Gaf nog steeds niets.Sander wrote:Heb je ontsteking, probeer het eens met naft, als hij niet start ligt het aan je ontsteking of aan je segmenten zoals Nico al zei
Segmenten vervangen (niet door nieuwe) nog steeds niets, heb daarna het membraam vervangen door één dat ik zeker weet dat werkt. Niets.
Compressie is ook maar zus en zo compressieklep sluit goed, steken andere segmenten op en pakkingen zijn normaal gezien nog goed (1tussen carter en cilinder zo'n groene en 1 ijzere/metale tussen cilinder en cilinderkop).
Ik heb dus wel onsteking, vrij goeie vonk zelf maar zelfs als ik wat naft in bougiegat doe geeft hij nog steeds niets..
Hulp??
Kijk je keerringen eens na. Misschien is er daar enen van uitgefloept.
Met een hamer past ALLES!
Ben's crosser project :
http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 28611.html
Ben's crosser project :
Net gezien en zitten allebei nog goed!ben999 wrote:Kijk je keerringen eens na. Misschien is er daar enen van uitgefloept.
Als ge compressie hebt en ontsteking dan zou tem toch ff moete draaien.. Dus toch de ontsteking nog eens nazien?
*met startpilot weliswaar..
Ben's crosser project :
Ben's crosser project :
Hoe zou ik ontsteking moete nazien dan? Kweet da bougie goed vonkt..ben999 wrote:Als ge compressie hebt en ontsteking dan zou tem toch ff moete draaien.. Dus toch de ontsteking nog eens nazien?
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
Zijn ledlichtjes vooraan (als voorlicht) wettelijk niet verboden = legaal?
Dus zonder koplamp maar ledlichtjes .
Grtjs
Grtjs
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Kijk eens hoeveel de contactpunten uit elkaar staan.leny wrote:Hoe zou ik ontsteking moete nazien dan? Kweet da bougie goed vonkt..ben999 wrote:Als ge compressie hebt en ontsteking dan zou tem toch ff moete draaien.. Dus toch de ontsteking nog eens nazien?
Licht is licht?YaMaGa wrote:Zijn ledlichtjes vooraan (als voorlicht) wettelijk niet verboden = legaal?
Grtjs
Ben's crosser project :
Ben's crosser project :
leny wrote:Hoe zou ik ontsteking moete nazien dan? Kweet da bougie goed vonkt..ben999 wrote:Als ge compressie hebt en ontsteking dan zou tem toch ff moete draaien.. Dus toch de ontsteking nog eens nazien?
beste kijk u zwart wit na , ook bij de bobijn als hem daar niet los is. stel u platina af op 35 en de bougie natuurlijk. heb ook al gehad dat de bougie vonkte maar toch stuk was , nieuwe erin en hij bolde weer. laatst ook liggen zoeken bij de groene dacht ook de ontsteking maar kreeg gene naft door gekneld darmpje.
welk uitlaat zet ik het best op mijn camino voor een hoge topsnelheid?