Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
leny wrote:Heb overlaatste een honda camino gekocht met een aantal extra onderdelen erbij.
Nu kwam ik deze tegen, kan iemand mij zeggen wat dit juist is?
linkse is org kl a mono poulie
10,5 cm buitenomtrek
rechtse mhr zal wel gelijk hebben
hier een link waar ze de ciao poulies verkopen (wel iets anders (isnamaak),jou is een origineel piaggio poulie) http://www.jmpbonderdelen.nl/ciao/mecha ... -90mm.html
hebben ze uiteraard ook verschillende diameters in.
(jou diameter zal er vermoedlijk niet tussen staan vermits orig.)
Hoe kan ik bij een mono overbrenging de achterklok demonteren?
Het stuk waarop de riem ligt is namelijk afgebroken langs 1 kant.
Is hiervoor een trukje of moet je gewoon dat stuk vasthouden terwijl je vijs los draait??
leny wrote:Heb hier nog 3 vario sterren liggen, weet alleen niet wat het verschil is tussen deze.
Kan iemand me helpen?
links in het potje org kl b ster 6 bil
rechts ervan fast arrow ster
en daaronder das de wallaroo ster px zou ook kunnen lijken op elkaar
grtz m
En prestatie gewijs, welke geeft het meeste power? welke bij optrek welke bij eind of geen verschil?
de org kl b ster ga misschien iets rapper zijn met optrekken als ge die met de org kl b 8 gr gew steekt
de fast arrow ster werk bij mij hetbeste met de 6 kl a gew van 5 gr
en eventueel om den lichte dip te vemijden u riem op e lager punt laten vertrekken vooraan
met de fa ster kun je sneller als de org kl b ster
Hallo,
Heb vandaag mijn achterlicht aangesloten er zit maar 1 lampje in met 2 gloeidraadjes dus 1 voor gewoon licht en 1 voor remlicht.Mijn probleem is nu als ik rem dan brand er geen remlicht maar gaat het achterlicht iets minder fel branden.Zou het kunnen zijn dat ik gewoon de draden omgewisseld heb dus dat het het remlicht is dat ik zie branden.Ook heb ik mijn claxon op de weerstand aangesloten moet dit of kan dit kwaad?Op het schema zit hij niet aangesloten op de weerstand.
Alvast bedankt.
element wrote:Hallo,
Heb vandaag mijn achterlicht aangesloten er zit maar 1 lampje in met 2 gloeidraadjes dus 1 voor gewoon licht en 1 voor remlicht.Mijn probleem is nu als ik rem dan brand er geen remlicht maar gaat het achterlicht iets minder fel branden.Zou het kunnen zijn dat ik gewoon de draden omgewisseld heb dus dat het het remlicht is dat ik zie branden.Ook heb ik mijn claxon op de weerstand aangesloten moet dit of kan dit kwaad?Op het schema zit hij niet aangesloten op de weerstand.
Alvast bedankt.
Een camino heeft toch steeds 2 ballonekes? 1 voor het gewone licht en 1 voort stoplicht.Is da nog een standaard achterlicht? En wat bedoelde juist met de claxon op de weerstand?