Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
heeft iemand een foto van een polietrekker om de vario van de varioklok te demonteren
want met een gewone trek je de schijf scheef heb ik gehoord
Of iemand die de truc met de voorhamer kent?
Ik zie hier op het forum heel wat mensen met zo een laag sportstuur (TNT,...) , wil nu ook zo eentje kopen voor men custom , omdat me stuurtje nu wat begint te roesten
Maar heb eens bekeken hoe het zit qua hoogte enz. nu vraag ikaan mensen met ervaring wat het rijcomfort bedraagt dit omdat je lager zit en platter met rug enzo dan bij een normaal stuurtje
Beginnen jullie tijdens een lange rit last te hebben of vinden jullie het minder confortabel ?
Hoge veren en een laag stuur is een must voor rugklachten
Als je elke dag 30 km moet rijden ofzo gewoon origineel houden is mijn advies dan
waar je de vering moet vastmaken aan het bagagerek, is afgebroken.
wat valt hier aan te doen? (ik kan de vering er nog opzetten, maar geen moer fzo, alleen de schroefdraad is weg;))
When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything you gave me".
Ik heb zo'n 16 jaar geleden (tering,ik word oud) n camino gehad met een originele cilinder van n px erop. (tenminste dat neem ik aan dat ie origineel was,die cilinder).Hier liep ie ongeveer 65 km per ur mee.Weet iemand hier iets meer van?
slash wrote:Ik heb zo'n 16 jaar geleden (tering,ik word oud) n camino gehad met een originele cilinder van n px erop. (tenminste dat neem ik aan dat ie origineel was,die cilinder).Hier liep ie ongeveer 65 km per ur mee.Weet iemand hier iets meer van?
Je kan beide asjes afslijpen tot tegen het kader en vervolgens als het netjes is afgelopen (het moet wel echt tot pal tegen het kader zijn!) kan je met een doorslag het resterende uit het kader slaan. Dit is namelijk maar "zachtjes" in het kader gelast.
Vervolgens kan je een nieuwe as laten draaien en er terug inlassen.
Als je het eenvoudiger wil oplossen kan je er natuurlijk ook gewoon een draadstang doorsteken (wel meten dat het door het oog van uw veren past).
Je kan beide asjes afslijpen tot tegen het kader en vervolgens als het netjes is afgelopen (het moet wel echt tot pal tegen het kader zijn!) kan je met een doorslag het resterende uit het kader slaan. Dit is namelijk maar "zachtjes" in het kader gelast.
Vervolgens kan je een nieuwe as laten draaien en er terug inlassen.
Als je het eenvoudiger wil oplossen kan je er natuurlijk ook gewoon een draadstang doorsteken (wel meten dat het door het oog van uw veren past).
denk da ik voor het 2de ga xp kan niet zo echt goed lassen
toch bedankt
Lucifer wrote:hoe of met wat kan ik best zuigerpen eruit halen?
Als de circlips eruit is, schuift de zuigerpen normaal soepel eruit.
Indien niet, zachtjes met een kunststoffen bus eruit tikken zodat je de zuigerpen niet beschadigd. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn dat er niet teveel kracht op de drijfstang/big-end lager komt.