Re: kleine vraagjes topic
Posted: 05 Jan 2013, 23:30
of die o-ring is compleet plat
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=10293
je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succesracer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd
setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
er staat al een sito potje op en eerst reed ik altijd 50km/hden Ives wrote:je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succesracer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd
setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
welke olie gebruik je ? als je geen synthetische olie gebruikt zou het kunnen dat je uitlaatpoort dicht begin te kolen,racer wrote:er staat al een sito potje op en eerst reed ik altijd 50km/hden Ives wrote:je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succesracer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd
setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
maar nu niet meer altijd gemiddeld 45-47km/h ongeveer
en de cilinder is ook nog niet zo oud een jaar ofzo
allemaal goed misschien eens proberen met alleen FA loodjes??Sander wrote:Spanning van de riem nog goed? Bandendruk nog goed?
te weinig of teveel benzine welke 65 cilindertommm_ wrote:ik heb honda camino met 65cc cilinder en proma, de eerst keer da ik optrek rijdt hij perfect, maar na 2 min als de vario opengaat heeft hij precies te weinig macht om vooruit te gaan, weet iemand waaraan dit ligt?
steek eens een engels potjeracer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd
setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
het is de originele carbu, zou ik beter zijn met een 18/19mm carbu? ik zal de luchtfilter ook is nakijkencamino_expert wrote:te weinig of teveel benzine welke 65 cilindertommm_ wrote:ik heb honda camino met 65cc cilinder en proma, de eerst keer da ik optrek rijdt hij perfect, maar na 2 min als de vario opengaat heeft hij precies te weinig macht om vooruit te gaan, weet iemand waaraan dit ligt?bvb malossi zit een tegrote sproeier bij dan houd em in
kan ook lucht trekken
luchtfilter moet erin zitten en goed dicht
ook het buisje met de 3 gaten moet vast tegen de brug zitten
carbu beetje vuil