Page 228 of 345

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 05 Jan 2013, 23:30
by Remko
of die o-ring is compleet plat

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 05 Jan 2013, 23:33
by voske
nen platring dan :-D

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 05 Jan 2013, 23:49
by Sander
Als vlotternaald nog goed is, O-ring van vlotterbak vervangen, kan ook helpen :wink:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 17:04
by racer
mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd

setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 17:19
by den Ives
racer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd

setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succes

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 17:27
by racer
den Ives wrote:
racer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd

setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succes
er staat al een sito potje op en eerst reed ik altijd 50km/h
maar nu niet meer altijd gemiddeld 45-47km/h ongeveer
en de cilinder is ook nog niet zo oud een jaar ofzo

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 17:30
by den Ives
racer wrote:
den Ives wrote:
racer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd

setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
je kan best beginnen bij je uitlaat, wand een origineel uitlaatje gaat je Italkit niet ten goede komen, als je niet te hard wil opvallen voor de pakkemannen, hou je het bij een potje als uitlaat maar dan een sneller, sito, engels, luhoa enz.. al dan niet nieuw naargelang je keuze, nog nieuw te verkrijgen. dat moet volstaan om 50 te halen, normaal kan je dat met een beetje goede wil met een ori cilinder ook makkelijk halen, daar is geen 65 cc voor nodig. succes
er staat al een sito potje op en eerst reed ik altijd 50km/h
maar nu niet meer altijd gemiddeld 45-47km/h ongeveer
en de cilinder is ook nog niet zo oud een jaar ofzo
welke olie gebruik je ? als je geen synthetische olie gebruikt zou het kunnen dat je uitlaatpoort dicht begin te kolen,
maakt hij veel toeren?

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 17:36
by racer
heb de uitlaatpoort al is nagekeken en daar is niks aan te zien
uitlaat ook als eens grondig zuivergemaakt.
op het begin maakte hij meer toeren als nu, nu maakt hij niet echt veel toeren

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 06 Jan 2013, 18:03
by Sander
Spanning van de riem nog goed? Bandendruk nog goed?

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 07 Jan 2013, 18:47
by racer
Sander wrote:Spanning van de riem nog goed? Bandendruk nog goed?
allemaal goed misschien eens proberen met alleen FA loodjes??

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 13 Jan 2013, 21:05
by racer
ben bezig met het reviseren van een motorblokje van mij,
ben alleen nog op zoek naar een nieuwe krukas maar daar
is toch ook al wa verschil in.
weet iemand mss een goede en waar ik deze dan kan kopen?
liefst niet te duur

probleem camino

Posted: 14 Jan 2013, 10:44
by tommm_
ik heb honda camino met 65cc cilinder en proma, de eerst keer da ik optrek rijdt hij perfect, maar na 2 min als de vario opengaat heeft hij precies te weinig macht om vooruit te gaan, weet iemand waaraan dit ligt?

Re: probleem camino

Posted: 14 Jan 2013, 21:09
by camino_expert
tommm_ wrote:ik heb honda camino met 65cc cilinder en proma, de eerst keer da ik optrek rijdt hij perfect, maar na 2 min als de vario opengaat heeft hij precies te weinig macht om vooruit te gaan, weet iemand waaraan dit ligt?
te weinig of teveel benzine welke 65 cilinder :?: bvb malossi zit een tegrote sproeier bij dan houd em in
kan ook lucht trekken
luchtfilter moet erin zitten en goed dicht
ook het buisje met de 3 gaten moet vast tegen de brug zitten
carbu beetje vuil :?:

Re: kleine vraagjes topic

Posted: 14 Jan 2013, 21:12
by camino_expert
racer wrote:mijne camino rijd gemiddeld 45km/h en soms gaat hij naar de 50km/h
hoe kan ik heb 5km/h sneller laten gaan zodat hij altijd 50km/h rijd

setup:
italkit cilinder
vario half origineel, half FA loodjes
voor de rest alles origineel
steek eens een engels potje
das de rapste van al
sito is voor op te trekken
deze geeft ni echt veel speed
de luhao's hmpa 50 replika van het kl b potje is ook beter als een sito kwa speed
ma engels is de rapste van al :wink:

ik ga nu op men chopper met sito
org p 4 kl b cilinder 45 op den teller
als ik nen engelse steek is het 55 of nog meer op den teller :d

Re: probleem camino

Posted: 15 Jan 2013, 14:28
by tommm_
camino_expert wrote:
tommm_ wrote:ik heb honda camino met 65cc cilinder en proma, de eerst keer da ik optrek rijdt hij perfect, maar na 2 min als de vario opengaat heeft hij precies te weinig macht om vooruit te gaan, weet iemand waaraan dit ligt?
te weinig of teveel benzine welke 65 cilinder :?: bvb malossi zit een tegrote sproeier bij dan houd em in
kan ook lucht trekken
luchtfilter moet erin zitten en goed dicht
ook het buisje met de 3 gaten moet vast tegen de brug zitten
carbu beetje vuil :?:
het is de originele carbu, zou ik beter zijn met een 18/19mm carbu? ik zal de luchtfilter ook is nakijken