Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
den Ives wrote:als je Carbu blijft lekken, blijft inderdaad je vlotternaald en je vlotter hangen, kan zijn dat hij stuk is maar meestal komt dit door vuiligheid, het "kabeltje" maar je bedoelt waarschijnlijk slangetje is de overloop van je carbu voor in gevallen zoals nu maar normaal gesproken als je carbu netjes proper is en goed afgesteld mag er geen druppel uitkomen
is goed afgesteld en juist gekuist, volgens mij sluit de vlotternaald de benzinetoevoer niet goed genoeg af als de carbu vol is en dan zal hij lekken alleen als hij uitstaat, want anders wordt die benzine verbruikt.
nagant wrote:HELP
Ik was gisteren aant rijden, en plots hield de mino in... ik dacht eerst dat de reserve bereikt was, kraantje verdraaid, maar probleem blijft
Hij houd in, als je de choke opzet gaat ie vlot, nu heb ik eens naar men bougie gekeken en die staat wel erg warm...
Kan dit gewoon een bougie probleem zijn ?
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg Nagant
Heb juist de bougie eruit gehaald, is nat (verzopen ?)...
hey ik denk dat jouw vlotterpenneke versleten is...
dat is dat kleine, piepkleine pennetje met een zwart puntje...
dat zal waarschijnlijk de oorzaak zijn van al jouw problemen
met het niet gaan van jouw camino...
een nieuw vlotterpenneke en dan gaat het allemaal wel goed gaan denk ik...
als dat versleten is kan dat kleine dingske voor heel veel problemen zorgen,dit word vaak over het hoofd gezien !!!
veel succes
vario@max wrote:hey ik denk dat jouw vlotterpenneke versleten is...
dat is dat kleine, piepkleine pennetje met een zwart puntje...
dat zal waarschijnlijk de oorzaak zijn van al jouw problemen
met het niet gaan van jouw camino...
een nieuw vlotterpenneke en dan gaat het allemaal wel goed gaan denk ik...
als dat versleten is kan dat kleine dingske voor heel veel problemen zorgen,dit word vaak over het hoofd gezien !!!
veel succes
Bedankt voor de reactie, ik zal morgen de carburator er eens uitnemen en checken
Juist de carbu eruit gesleurd
Zag er imo nog prima uit, wel witte aanslag, smurrie erin...
Volledig uitgekuist, nu maar hopen dat het euvel verholpen is
nagant wrote:Juist de carbu eruit gesleurd
Zag er imo nog prima uit, wel witte aanslag, smurrie erin...
Volledig uitgekuist, nu maar hopen dat het euvel verholpen is
mocht het nog ni verholpen zijn dan komde hier ma eens ne carbu halen dan ruilen we gewoon
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Camino staat volledig orgineel, vario 3bill
Is een B klasse en rijdt nog maar 30-35km/h terwijl hij vroeger 45 reed.
Maakt echt gigantisch veel geluid, komt van de motor maar het is niet de zuiger.
Vanaf een bepaald toerental begint het, echt een ratel, precies iets dat los zit dat echt veel lawaai maakt (iedereen kijkt als je voorbij rijdt en het lijkt alsof je met een tractor rijdt).
Heb net ontdekt dat als je op een vlakke baan aan een constant toerental rijdt dat het lawaai weg gaat, maar bij elke bobbbel komt het terug en geeft het ook een schok.
Het geschok is dat hij even hard ratelt en precies een korte kracht stoot geeft (zo voelt het toch aan)
Op een baan met oude, slechtere asfalt is het gewoon constant doordat er constant gehobbel is.
Als je ook voelt dat hij in hoger toerental kracht moet leveren, dan doet hij het ook.
Dit probleem is er al lang maar reed gewoon niet meer met de camino, heb pas daarnet ontdekt dat het geluid weg gaat op een mooi geasfalteerde.
haalt uwe cilinder eens van het motorblok en ontdoe de uitlaatpoort eens van roet... steekt ne nieuwe dichtingsring tussen uitlaat en cilinder en het probleem zal wel opgelost zijn
als em lang heeft stil gestaan uw stalen ros ook best de carbu eens uitkuisen
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
ik heb een camino gekocht nog niet zo lang geleden als een project
Nu ik heb de carburateur uit gekuist alles werkt perfect lichten gaan er komt brandstof in de motor
maar hij start niet
ik heb gecontroleerd of ik een vonk heb op men bougie
maar dat klopt niet helemaal
als ik ligt stamp en de motor begint zo half mee te draaien dan zie ik vonkjes op men bougie
maar als de motor volledig begint mee te draaien zie ik geen vonken meer
ik heb al een andere bobine geprobeerd en nog wat aan geprutst maar geen verandering
heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
d-HuNtEd_1 wrote:haalt uwe cilinder eens van het motorblok en ontdoe de uitlaatpoort eens van roet... steekt ne nieuwe dichtingsring tussen uitlaat en cilinder en het probleem zal wel opgelost zijn
als em lang heeft stil gestaan uw stalen ros ook best de carbu eens uitkuisen
Heb eigenlijk een 50km geleden nog de roet uit de uitlaatpoort en van de cilinderkop gedaan.
Heb toen ook de carbu uigekuist (tweede maal omdat ik dacht dat ik misschien de eerste keer iets was vergeten)