Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Er zijn wel een aantal topics in het verleden geweest (heb er zelf ook een paar gestart) waarin een aanzet is gedaan en waarin gediscussieerd werd. Het staat u vrij om ze nieuw leven in te blazen... ik doe mee
Prolini wrote:Hoi is het normaal dat het kilometriek slakje los zit aan je wiel ? Als het wiel gemonteerd is ? Mvg
Wat bedoel je net met het "slakje"?
Twister wrote:Zoiets wil ik ook nog voor Camino maken. Eerste deel (aansluiting) van snelle (standaard) uitlaat voor Camino (bijvoorbeeld Leovinci) en daarna de diktes en lengtes van de conussen etc zelf bepalen (afstemmen op de cilinder) op lassen. Leuke demper erbij en klaar!!
Al geprobeerd of hij op een Camino past
Heb er ook eens over aan het lezen geweest, blijkt niet zo gemakkelijk te zijn. De afmetingen worden berekend met cilindertimingen en een specifiek motortoerental, en dan blijkt het nog veel testwerk te zijn.
Ik gok dat Mhrfreak hier wel wat over kan vertellen..
En op een camino gaat hij helaas niet passen, alleen de flens al. Die is veel te groot voor op een standaard uitlaatstuk te passen.
Als het een uitlaat is voor een zelfbouw project herlas ik hem ook wel eens. Zonder echt weet te hebben van al die maten, hopen dat ik ongeveer goed zit..
Dat dingetje waar je kilometriek kabel op is aangesloten mvg
ik heb een a-klasse met sitopotje en gaat nu 35 a 40 per uur... 3 bil vario
iemand een idee of de 49 cc van bij motorkit past op een a-klasse blokje (bklasse cilinder lukt ni hé) en dan gelijk gesteld is met een b-klasse?
Is voor men '76 projectje. Bedoeling is dat ik 50 per uur haal zonder erg ingrijpende veranderingen. Ik wil hem steeds terug ori kunnen zetten.
Bedankt bij voorbaat
al is de mino nog zo snel... de smurfen vinden hem wel
Klein vraagje,
Is het mogelijk om crome onderdelen te spuiten zonder dat deze nog oxideert of roest
En gaat dit ook met een spaakwiel ?
Want zou graag een goedkoper projectje beginnen.
De prijzen van de crome onderdelen lopen snel op
Iemand die me kan zeggen welke maat van haaksleutel ik moet kopen voor de variomoer te lossen?
Ik geloof dat ik ooit eens had gelezen dat dit 36 ofzoiets was?
Merci!
Heb je je mistypt of hebben we het beiden over dezelfde sleutel, want een steeksleutel is niet hetzelfde als een haaksleutel.
Ik bedoel deze: (afbeelding haaksleutel)
GODSEELS wrote:Heb je je mistypt of hebben we het beiden over dezelfde sleutel, want een steeksleutel is niet hetzelfde als een haaksleutel.
GODSEELS wrote:Heb je je mistypt of hebben we het beiden over dezelfde sleutel, want een steeksleutel is niet hetzelfde als een haaksleutel.
Sorry voor de extra vraag maar wil niet thuis staan en zien dat ik de verkeerde maat van sleutel heb gekocht
neem dan de vario mee naar de winkel
Dan moet ik deze eerst los krijgen
Heb geen bankschroef voor deze in te klemmen of iets en met een schroevendraaier erop beginnen kloppen vind ik niet zo een goede oplossing (had dit ook ergens op het forum gelezen)
ik heb een a-klasse met sitopotje en gaat nu 35 a 40 per uur... 3 bil vario
iemand een idee of de 49 cc van bij motorkit past op een a-klasse blokje (bklasse cilinder lukt ni hé) en dan gelijk gesteld is met een b-klasse?
Is voor men '76 projectje. Bedoeling is dat ik 50 per uur haal zonder erg ingrijpende veranderingen. Ik wil hem steeds terug ori kunnen zetten.
Bedankt bij voorbaat
indien de foto klopt , past deze
het cilinder hemd heeft namelijk een vernauwde rand aan het einde zoals bij a-klasse cilinders ( als je goed op de foto kijkt zie je wel wat ik bedoel ) http://www.motorkit.com/nl/motor-part/4 ... amino.html" onclick="window.open(this.href);return false;
vandaag men stuurslot uitgeboord maar nu is men vraag da veerke da er in steekt moet da er uit of beter laten steken want op men nieuw stuurslot zit er wel eentje op
dolfke4333 wrote:vandaag men stuurslot uitgeboord maar nu is men vraag da veerke da er in steekt moet da er uit of beter laten steken want op men nieuw stuurslot zit er wel eentje op
Veertje helpt het slotje beter terugschieten als je hem open doet. Ik zou het laten zitten (en goed invetten).
YorenSmets wrote:Klein vraagje,
Is het mogelijk om crome onderdelen te spuiten zonder dat deze nog oxideert of roest
En gaat dit ook met een spaakwiel ?
Want zou graag een goedkoper projectje beginnen.
De prijzen van de crome onderdelen lopen snel op
Mvg Yoren
Als je de roest er goed vanaf hebt gehaald kan dat prima (gebruik eerst een primer). Probleem is echter wel dat het moeilijk is alle roest te verwijderen aangezien het vaak deels ónder de chroomlaag zit. Zand-/parelstralen biedt uitkomst.