Lucifer wrote:mijn camino is al zo goed als verkloot.. maar...
heeft het membraam uitveilen met een volledig originele setup nut?
als je u startschoenveren uitrekt, start hij dan rapper (niet zo ver duwen)
en wat zouden jullie doen? een dichtgewerkt achterrekje met een blaas in.. zie fotos projectpagina (morgen nieuwe) of een gewoon achterrekje?
startschoenuitrekken?
Enigste manier om hem vlot te doen starten is maken dat je blok 100% in orde is en heel balangrijk ja carbu.
Mijn trappers werken als kickstarters, ik moet maar kwart toer trappen en hij bolt!
denk niet dat membraam uitveilen merkbaar effect heeft bij ori setup, ik zeg wel merkbaarn mss 1 km meer.
oldie wrote:wat is de best vloeibare pakking in de handel te vinden ?
met loctite kan je zeker niets misdoen

ik heb de rechtse, en kan zeker niet klagen, nauwkeurig doseerbaar, dicht en plakt goed, ik moest mijn membraam loswringen met een schroevendraaier.
En carbu komt niet zo warm, dus we kunnen besluiten dat het goed tegen pure naft kan.
Wel eert bij ALLE pakkingen eerst goed laten drogen, laat er nat nafte aan komen en je werk is verneukt, dan komt bij IEDERE pakking wat pakking los en verstopt je carbu, ik spreek uit ervaring.
Maar als je eerst laat drogen is het kwaliteitsspul.
Ik heb de rechtse:

En hier een informatiefolder (wordt gebruikt in autoindustrie, dus wat denk je van de kwaliteit?

)
http://www.loctite.nl/bed/content_data/ ... 910_nl.pdf