Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
killingsnake wrote:Voor zo een leuke rit heb je dat toch over?
Soit, tis maar voorstel he... Je ziet maar wat je er mee wilt doen.. Dit geld ook voor andere mensen, iemand die z'n blok zou willen gereviseerd zien voor de toer mag mij wel contacteren..
ja ik zou graag mij h-2 cylinder opgeboord hebben tegen dan liefst een 2.5 overmaat erin steken ...
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
killingsnake wrote:Voor zo een leuke rit heb je dat toch over?
Soit, tis maar voorstel he... Je ziet maar wat je er mee wilt doen.. Dit geld ook voor andere mensen, iemand die z'n blok zou willen gereviseerd zien voor de toer mag mij wel contacteren..
ja ik zou graag mij h-2 cylinder opgeboord hebben tegen dan liefst een 2.5 overmaat erin steken ...
Klopt.. Een H cilinder heeft dezelfde boring als een P cilinder. Maar omdat de poorten anders zijn (kleiner, andere timingen etc) geeft het zo'n prestatieverschil. Een H cilinder uitboren gaat 'm wel krachtiger maken, maar voor wat het kost zou ik ineens een goede P cilinder zoeken..
En nu terug ontopic
Wegens werk thuis heb ik nog niet kunnen photoshoppen, deze week begin ik er aan als ik niet teveel werk vanop school heb