Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Yourname wrote:Hm dus de bougie kabel is niet zo maar te vervangen.. Dacht dat dit kon?
Bij een ori camino bobijn is het niet mogelijk om de bougiekabel te vervangen. Snap ook niet goed waarom ze zo geen aansluiting gemaakt hebben als aan de bougiedop kant...
Je kan echter wel een 'koppelstuk' er tussenin vijzen, dat is een stukje da je aan de originele bougiekabel moet opdraaien en aan de nieuwe dan kan je desnoods een andere kleur van kabel of langere kabel monteren op dat koppelstuk.
als je een ander kleurtje wil van kabel
simpel
een kripkous overdoen
die heb je in vele kleuren
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Ik zit nog met een klein vraagje:
mijn camino draait goed stationair en hij komt ook nog op snelheid.
Meer bij het optrekken heeft hij echt wel een enorme dip, zo hard dat hij echt gewoon wilt uitvallen.
Als ik heel rustig gas geef en rustig vertrek dan is er geen probleem.
Dit is waarschijnlijk een carbu probleem?
Zou dit zijn door een vuiltje in de carbu of eerder slechte afstelling?
(camino staat volledig standaard)
hey, zoals sommige al weten (door mijn project te bekijken) ben ik bezig met mijn blok te reviseren.
de lagers zitten er al netjes in! Maar nu, de kruk as terug monteren!
hoe doe je dit best? hoe pak ik het best aan om de krukas terug te monteren?????
camino-tuner wrote:klein vraagske, mijne mino rijd nu een 65 en is een 6bill vario met lichtere gewichtjes, 65cc chroom cilinder(geen merk) en technigas proma. kzou dr nog wa meer wille uithale me ni te veel koste maar wa kank dan nog verandere voor ongevver 10km/u sneller te gaan? alvast bedankt
Trappers opzetten en meetrappen nee is geen wetenschap alles goed afstellen scheelt al 5 km per uur maar is moeilijk te zeggen de ene motorblok is nu eenmaal beter op te voeren dan de andere als je geen geld wil uitgeven zal je nog een beetje met de afsteling van je carbu en vario moeten amuseren
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Dan gaat hij er vlotjes in mits een klein beetje helpen met een rubber hamer vanaf de carters dicht genoeg bij elkaar zitten stelselmatig aanschroeven met de carter bouten
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
den Ives wrote:Trappers opzetten en meetrappen nee is geen wetenschap alles goed afstellen scheelt al 5 km per uur maar is moeilijk te zeggen de ene motorblok is nu eenmaal beter op te voeren dan de andere als je geen geld wil uitgeven zal je nog een beetje met de afsteling van je carbu en vario moeten amuseren
zou een grotere sproeier niet helpen omdat het een 65cc is? want carbu is nog origineel
niet dat ik er GEEN geld aan wil geven, gwn niet te veel meer. ik was nog aan het twijfelen voor een grotere carb een 17,5 ofzo maar als ik die dan niet te goei afgesteld krijg heb hier al zeer veel gelezen maar weet het niet zo goed? omdat het men dagelijks vervoer is vraag ik het liever eerst dan dat ik vanalles uitprobeer en het dan fout gaat