Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
volgens maat vanmij (die int derde hoger onderwijs informatica zit)
doet die patch niets, en ist best datje zo weinig mogelijk sites bezoekt waarmee je niet vertrouwd bent. dus die links moete nie doen.
GoBieN wrote:Dus voor de mensen die de 2de methode ook uitgevoerd hebben en geen foto's meer kunnen zien voer dit uit en reboot, laat me weten als het weer werkt:
Start - uitvoeren - tik in:
regsvr32 %windir%\system32\shimgvw.dll
Voor de mensen die nog niks gedaan hebben vergeet bovenstaande en doe dit:
De fix raad ik echt aan om te doen, die kan absoluut geen kwaad en je kan WEL nog foto's bekijken.
ik had het vorige nog niet geinstalleerd, nu deze wel, alles lijkt in orde, volgens de 2de link is mijn systeem onkwetsbaar voor "WMF"   en ik kan alle afbeeldingen nog openen
ik zal het wel merken als er iets mis is en daarbij, ik wacht liever op de officieele patch van microsoft kwestie van zeker te zijn da het helemaal in orde is
GoBieN wrote:Dus voor de mensen die de 2de methode ook uitgevoerd hebben en geen foto's meer kunnen zien voer dit uit en reboot, laat me weten als het weer werkt:
Start - uitvoeren - tik in:
regsvr32 %windir%\system32\shimgvw.dll
Voor de mensen die nog niks gedaan hebben vergeet bovenstaande en doe dit:
De fix raad ik echt aan om te doen, die kan absoluut geen kwaad en je kan WEL nog foto's bekijken.
Wacht gerust op MS als je wilt, maar ik vrees dat het dan al te laat is.
Maar voor de patch met ge niks vrezen dat is van 100% juiste mensen die hun beroep is om veiligheid te garanderen bij grote systemen, als je me niet gelooft kan je gerust eens de sites waar de downloads naar linkt bezoeken: