Page 4 of 20

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 09 Jan 2008, 20:03
by ph4Z0r
maakt ook mooier geluid dan vind ik =)

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 09 Jan 2008, 20:39
by den eli
ah maja kga tog vo de snelheid ok ma moek da steke vo de snelheid of als geda ni steekt edde dan meer snelheid

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 09 Jan 2008, 21:14
by clio-tuning
den eli wrote:ah maja kga tog vo de snelheid ok ma moek da steke vo de snelheid of als geda ni steekt edde dan meer snelheid
Ge moet dat steken voor een GOEDE afdichting...
Slechte afdichting = geen optimale prestaties!

Gelieve nu weer ontopic te gaan...

Verdere vragen kan je stellen in het kleine vraagjestopic.

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 22 Jan 2008, 23:46
by ph4Z0r
ff een kleine opmerking: volgens mij is het geen 2 maar de griekse letter zèta, die op de zijkant van de zeta cilinders staat.
Wil niet muggenziften, maar gewoon helpen :-D
grtz

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 24 Jan 2008, 09:53
by duf
Willy_Waterkoeling wrote:Drieze, heb jij geen interesse in een ninja competitie uitlaat, ik heb er één te koop (zie 'te koop')
De uitlaat voor de echte kenner, jij hebt toch wel wat goede kits -> met deze uitlaat maak je een bom v e camino
of ken je iemand die interesse zou hebben
gr W

jij kan toch goe overdrijven :lol:

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 24 Jan 2008, 19:19
by alex4421
de zijne een bom van maken ? is al een :d

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 06 Feb 2008, 19:22
by den eli
ken er iemand van hier mischien een topline cilinder want kwam in mij honda dealer binne en ik vroeg een aluminium cilinder en hij zegt topline en heeft die kit laten zien en al

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 06 Feb 2008, 20:19
by clio-tuning
Volgende foto's toegevoegd aan de eerste post:

Italkit 50cc gietijzer luchtgekoeld 40mm
Image

Image

Image
Beschikbaar op: http://www.espower.nl


Foto's met dank aan Twister! :)

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 06 Feb 2008, 21:02
by den eli
en rijd die cilinder goed

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 11:30
by roberto
en waar vind ge die want kheb bij : cilinders- italkit - en toen vond ik ze niet...

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 11:35
by clio-tuning
roberto wrote:en waar vind ge die want kheb bij : cilinders- italkit - en toen vond ik ze niet...
Stuur eens een PB'tje naar Twister, hij zal er wel op kunnen antwoorden... :)

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 12:52
by Twister
clio-tuning wrote:
roberto wrote:en waar vind ge die want kheb bij : cilinders- italkit - en toen vond ik ze niet...
Stuur eens een PB'tje naar Twister, hij zal er wel op kunnen antwoorden... :)
Deze cilinder heb ik besteld bij espower.nl (zonder te weten dat het een Italkit is). Misschien is het handig om vooraf even een mailtje naar espower te sturen (emiel) om te vragen of je dan zo'n zelfde krijgt. Misschien hebben ze wel een 'stapeltje' liggen van verschillende merken en sturen ze diegene op die bovenop ligt. :P
Ik heb hem overigens nog niet gemonteerd, maar dat zal binnenkort wel gebeuren.
Zie link:
http://www.espower.nl/product_info.php/products_id/603

Zodra de 'testresultaten' bekend zijn laat ik wel wat weten... Ik hoop dat ik de bevindingen van 'mustang'( http://www.camino-tuning.be/phpBB3/view ... en#p302602) kan bevestigen :-D

Gr. Steven (of Twister, whatever...)

PS: Waar ik eigenlijk vooral naar geïnteresseerd zou zijn, zijn alle poortmappen van de verschillende (beschikbare) cilinders. Op basis daarvan kan je al snel zinnige uitspraken doen over bij welk toerental het piekvermogen ligt... Misschien een volgend idee voor een topic :-D

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 13:11
by clio-tuning
Twister wrote:PS: Waar ik eigenlijk vooral naar geïnteresseerd zou zijn, zijn alle poortmappen van de verschillende (beschikbare) cilinders. Op basis daarvan kan je al snel zinnige uitspraken doen over bij welk toerental het piekvermogen ligt... Misschien een volgend idee voor een topic :-D
Ik heb poortmapjes van de volgende cilinders liggen:

- zeta
- parmakit
- athena 47.6mm
- polini 65cc ac (lc heeft identiek dezelfde poorten)

Binnenkort maak ik er ook foto's van, en upload ze ik hier :wink:
Poortmapjes van andere cilinders zijn dus ook welkom :)

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 13:16
by Niellez
clio-tuning wrote:
Twister wrote:PS: Waar ik eigenlijk vooral naar geïnteresseerd zou zijn, zijn alle poortmappen van de verschillende (beschikbare) cilinders. Op basis daarvan kan je al snel zinnige uitspraken doen over bij welk toerental het piekvermogen ligt... Misschien een volgend idee voor een topic :-D
Ik heb poortmapjes van de volgende cilinders liggen:

- zeta
- parmakit
- athena 47.6mm
- polini 65cc ac (lc heeft identiek dezelfde poorten)

Binnenkort maak ik er ook foto's van, en upload ze ik hier :wink:
Poortmapjes van andere cilinders zijn dus ook welkom :)
topicje maken of toevoegen bij de benoemde cilinders é :kiss:

Re: Beschikbare Onderdelen voor Honda Camino

Posted: 07 Feb 2008, 13:18
by clio-tuning
Niellez wrote:
clio-tuning wrote:
Twister wrote:PS: Waar ik eigenlijk vooral naar geïnteresseerd zou zijn, zijn alle poortmappen van de verschillende (beschikbare) cilinders. Op basis daarvan kan je al snel zinnige uitspraken doen over bij welk toerental het piekvermogen ligt... Misschien een volgend idee voor een topic :-D
Ik heb poortmapjes van de volgende cilinders liggen:

- zeta
- parmakit
- athena 47.6mm
- polini 65cc ac (lc heeft identiek dezelfde poorten)

Binnenkort maak ik er ook foto's van, en upload ze ik hier :wink:
Poortmapjes van andere cilinders zijn dus ook welkom :)
topicje maken of toevoegen bij de benoemde cilinders é :kiss:
Als het fototoestel weer thuis is, maak ik der foto's van en zet ik ze HIER in de eerste post. :P
Athena is voorlopig de koploper met z'n grootste poorten... :lol:
Afwerking was parmakit wel een héél pak beter! :)