Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
camino-sprinter clio-tuning
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- jasper wauters
- -= Camino Addict =-
Re: camino-sprinter clio-tuning
maar als je perse origineel wil blijven, vind ik dat met die loctite heel mooi gevonden 

Loctite 577 metaallijm (zelfs voor sanitair) het beste dat er is, iemand die een grasmachines winkel heeft heeft me dat aangeraden

http://www.bosta.nl/bosta/up1/ZcesaakHM_Loctite.pdf

http://www.bosta.nl/bosta/up1/ZcesaakHM_Loctite.pdf
tleven kan soms zo mooi zijn
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Das een feit dat juist is!oldie wrote:maar ge hebt gemakkelijker een zaag in de hand dan een draaibank en voorvarios vind je genoeg aan dumpingprijzenclio-tuning wrote:Enkel opletten dat je van uw variohuis geen stalen paasei maakt...
@ lucifer: rondel tussen steken heeft geenz in, want dan wordt ge vario terug samen gedrukt.
Beter investeren in een overrange scootersetje en passend (laten) maken.

Maar indien men beter wil, is het mogelijk door dat aan te (laten) passen naar een scooter overrange setje.
Daarvan heb ik nu eens ontzettend veel spijt dat dat nooit op dat #20 Project Clio-Tuning is geraakt.

#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
clio-tuning wrote:Das een feit dat juist is!oldie wrote:maar ge hebt gemakkelijker een zaag in de hand dan een draaibank en voorvarios vind je genoeg aan dumpingprijzenclio-tuning wrote:Enkel opletten dat je van uw variohuis geen stalen paasei maakt...
@ lucifer: rondel tussen steken heeft geenz in, want dan wordt ge vario terug samen gedrukt.
Beter investeren in een overrange scootersetje en passend (laten) maken.![]()
Maar indien men beter wil, is het mogelijk door dat aan te (laten) passen naar een scooter overrange setje.
Daarvan heb ik nu eens ontzettend veel spijt dat dat nooit op dat #20 Project Clio-Tuning is geraakt.
Clio,
als je die rondel plaatst tussen de ramplaat en het variohuis dan druk je de vario toch niet dicht? Dus vanuit de motor gezien: variohuis, rondel, ramplaat, moer. Dan kun je die moer zo vast draaien als je wil.
ik wou dat ik een draaibank had

Op school hadde we een spelleke da was den dikste braam maken zo blauw mogelijk en zonder dat den beitel brak
da zen veel beitels gesneuveld

Op school hadde we een spelleke da was den dikste braam maken zo blauw mogelijk en zonder dat den beitel brak
da zen veel beitels gesneuveld

Je bedoelt zo'n overrange setje dat ik op mijn crosser heb zitten, waar jij me mee geholpen hebtclio-tuning wrote:

Ben nu van plan om cilinder en carburateurset ook van malossi te plaatsen

Weet alleen nog niet welke uitlaat het beste bij een malossi cilinder past: een proma circuit of een leovinci?
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;

malossi en proma
schandalig goe tesamen

Heb jij die twee ook kunnen vergelijken met malossi en leovinci samen?oldie wrote:malossi en promaschandalig goe tesamen
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
Retro-Camino;
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;

nee heb geen leovinci getest met deze setup wel technigas circuit,proma attack met en zonder drukvat,sito en engelse sitoTwister wrote:Heb jij die twee ook kunnen vergelijken met malossi en leovinci samen?oldie wrote:malossi en promaschandalig goe tesamen
maar ik ben voornamelijk voor trek vanuit stilstand en met een leo heb je altijd een dip
daarom ben ik metsinsons wreed dankbaar voor zenne truc dak erzelf nooit opgekomen zen
ik vraag me eigenlijk af waar al die rechthoekige leo dempers naartoe zijn
voor mij de mooiste leo demper

Ik heb er eentje liggen samen met de oudere Leovince uitlaat, wel niet in goede staat 

@remko: idd... zou toch veel makkelijker zijn om met rondel te werken dan met lijm
?? en dan ligt u ramplaat ook niet "los"

uwe riem spant wel alles op hé diene loctite dient enkel tegen het losdraaien van de moer als uw riem ni spant tegen uw vario blijfde staan en uw riemeke draait zotLucifer wrote:@remko: idd... zou toch veel makkelijker zijn om met rondel te werken dan met lijm?? en dan ligt u ramplaat ook niet "los"

IK heb meer vertrouwen in een rondel en een al dan niet juist aanhaalmoment dan loctite....bovendien kan ik dan die moer nog loskrijgen. Stond er laatst geen vraag van iemand hoe hij loctite los moest krijgen 

ja kem ze der moeten afhalen om mijn gewichten terug te verhogen en het ging vanzelf gewoon de werkbank in en ne goeie ruk met den engelse sleutel en twas terug los ik zen gerust met menne lijm loctite foreverRemko wrote:IK heb meer vertrouwen in een rondel en een al dan niet juist aanhaalmoment dan loctite....bovendien kan ik dan die moer nog loskrijgen. Stond er laatst geen vraag van iemand hoe hij loctite los moest krijgen

ik ga rondel laten draaien.. hoeveel mm breedte is dat ongeveer??(hoeveel mm zet je de moer los)