Page 4 of 14
Posted: 19 Dec 2005, 15:04
by jonie88
!3art Carlito wrote:2 van de 3 zijn alu  :PÂÂ
1 gietijzer
500km  :sick:ÂÂ
toffe bezigheid ik moet enkel malossi ac inrijden dus da valt wel mee
Posted: 05 Jan 2006, 01:52
by !3art Carlito
welke snelheid is ideaal voor een 60cc gietijzer tijdens de rodatie?
en hoelang mag je ongeveer rijden?
moet ik af en toe eens trager rijden?
Posted: 05 Jan 2006, 12:06
by !3art Carlito
niemand?
Posted: 05 Jan 2006, 12:32
by clio-tuning
Niet teveel toeren draaien, dus snelheid hangt er wat vanaf.
Int begin zeker geen langere ritten maken, hoe verder ge zit met het roderen hoe langer ge moogt rijden.
Ge moogt af en toe eens traag rijden ja, maar ni constant hé

Posted: 05 Jan 2006, 16:58
by tannestoker
Hier sta da ge ne alu cil eerst 15min op relantie moet late draaie en dan afkoele en dan nog is 15 min . ma hoeveel moete uwe relantie dan ope of toe zette?
Posted: 05 Jan 2006, 17:12
by !3art Carlito
perfecte rolantie;
je zet hem op z'n standaard, hij blijft draaien zonder dat je wiel draait ÂÂ

ÂÂ
Posted: 05 Jan 2006, 17:13
by hosten
tannestoker wrote:Hier sta da ge ne alu cil eerst 15min op relantie moet late draaie en dan afkoele en dan nog is 15 min . ma hoeveel moete uwe relantie dan ope of toe zette?
je moet niet aan je relantie komen
Posted: 05 Jan 2006, 17:26
by !3art Carlito
hosten wrote:tannestoker wrote:Hier sta da ge ne alu cil eerst 15min op relantie moet late draaie en dan afkoele en dan nog is 15 min . ma hoeveel moete uwe relantie dan ope of toe zette?
je moet niet aan je relantie komen
das zever he, weet je wel wa rolantie is?
als die vijs niet genoeg is ingedraaid blijft hij niet draaien he
Posted: 05 Jan 2006, 17:30
by clio-tuning
Idd, wat Carlito zegt zo moet het
Gewoon rolantie perfect zetten zodat hij niet stil valt en zijn wiel niet draait.
Posted: 05 Jan 2006, 17:41
by tannestoker
aaah thx,
ik dacht dat men bedoelde met rolantie open te zette zodat je wiel draait
Posted: 05 Jan 2006, 17:59
by tannestoker
en dan ff opt gemak rijde en dienen is gerodeert ???
Posted: 05 Jan 2006, 18:16
by clio-tuning
Idd, eerst rijd ge nekeer de straat uit en dan weer volledig laten afkoelen
Dan maakte is een blokse rond, weer volledig afkoelen
Dan maakte een toerke van ne killometer of 2-3, weer volledig afkoelen en hij is geroedeert
En altijd voor ge gaat rijden uwe cilinder goed laten warmdraaien!
Posted: 05 Jan 2006, 18:26
by tannestoker
kdoe da altij, kloop eerst mino in gang en da rookek nog cigaretje ofzo  :)ÂÂ
Posted: 05 Jan 2006, 18:57
by hosten
!3art Carlito wrote:hosten wrote:tannestoker wrote:Hier sta da ge ne alu cil eerst 15min op relantie moet late draaie en dan afkoele en dan nog is 15 min . ma hoeveel moete uwe relantie dan ope of toe zette?
je moet niet aan je relantie komen
das zever he, weet je wel wa rolantie is?
als die vijs niet genoeg is ingedraaid blijft hij niet draaien he
das waar, maar ik ga ervan uit dat die vijs perfect ingedraaid is
Posted: 05 Jan 2006, 19:02
by clio-tuning
tannestoker wrote:kdoe da altij, kloop eerst mino in gang en da rookek nog cigaretje ofzo
Gade daarmee naar tschool kome?