Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
standreww wrote:Beginnen bij het begin en eens uitmeten.
- tegen het blok en + tegen de witzwarte die naar de ontsteking gaat.
Dan met boormachien eens draaien met het motortje.
Niet te lang als er nog geen olie zit aan je piston. Maar waarschijnlijk heb je die wel ingeolied bij montage.
Als ge daar al iets van spanning op meet kan je verder alles afgaan en zo uitsluiten richting bougie.
die wit zwarte, hoe moet die gemonteerd worden aan mijn visplatines? ik heb het dan over de rondelen!
want deze is gedemonteerd geweest
Als je aan je vliegwiel draait gaan dan je platines open en dicht?
Want als die gedemonteerd geweest is kan het goed zijn dat daar het probleem zit.
Deze moeten juist afgesteld staan. Beginnen openen bij F-markering op je vliegwiel.
standreww wrote:Als je aan je vliegwiel draait gaan dan je platines open en dicht?
Want als die gedemonteerd geweest is kan het goed zijn dat daar het probleem zit.
Deze moeten juist afgesteld staan. Beginnen openen bij F-markering op je vliegwiel.
van de ontsteking ken ik nog niet zo veel, maar als ik traag draai aan mijn vliegwiel en kijk door die gaten, zie ik die platines niet bewegen.
Je vliegwiel moet er niet af, dan kan je beter werken met de markeringen op je vliegwiel.
Bij F moeten ze dus beginnen openen, daar waar ze het verst open staan, op 0.30 á 0.40 zetten met een voelermaatje.
Het belangrijkste is wanneer ze beginnen te openen.
Ook een goed passende kruiskopschroevendraaier gebruiken.
Want dat vijsje gaat rap stuk, en dat willen we niet.
Je vliegwiel moet er niet af, dan kan je beter werken met de markeringen op je vliegwiel.
Bij F moeten ze dus beginnen openen, daar waar ze het verst open staan, op 0.30 á 0.40 zetten met een voelermaatje.
Het belangrijkste is wanneer ze beginnen te openen.
Ook een goed passende kruiskopschroevendraaier gebruiken.
Want dat vijsje gaat rap stuk, en dat willen we niet.
ik heb net gezien dat ze open gaan op een heel ander tijdstip dan bij f is dit erg? of ligt dit aan mij??
Dat ronde vliegwielhoudertje met de 3 ronde bolletjes op die passen in je vliegwiel, dat zit toch niet los op je krukas?
Zit het kleine spietje er daar nog tussen?
Of heb je dat niet losgehad?
standreww wrote:Dat ronde vliegwielhoudertje met de 3 ronde bolletjes op die passen in je vliegwiel, dat zit toch niet los op je krukas?
Zit het kleine spietje er daar nog tussen?
Of heb je dat niet losgehad?
checkup 1
Eerst eens nakijken of ze wel helemaal dicht gaan.
Je kan er een sigarettenvloeitje tussen steken en er lichtjes aan trekken.
Doorheen de gaten van het vliegwiel.
Het sigarettenblaadje moet loskomen op de f-markering.
checkup 2
Hoe zit de platine gemonteerd?
Maakt ze goed contact met het U-aansluitingske op de zwart witte kabel?
checkup 1
Eerst eens nakijken of ze wel helemaal dicht gaan.
Je kan er een sigarettenvloeitje tussen steken en er lichtjes aan trekken.
Doorheen de gaten van het vliegwiel.
Het sigarettenblaadje moet loskomen op de f-markering.
checkup 2
Hoe zit de platine gemonteerd?
Maakt ze goed contact met het U-aansluitingske op de zwart witte kabel?
ik weet zelfs niet zeker van het contact met het u aansluitingske goed is, al die rondellekes maakt dat veel uit hoe ze zitten? want je hebt daar net namelijk 2 verschillende in: zwarte en gewone!? kan dat???