Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
heb hier splinternieuwe vorkbenen van camino liggen
maar op de popmoeren waarop je spatbord komt vast te zitten
zitten geen afstand bussen op
heeft er nooit opgestaan zo te zien
tis raar
heeft iemand ervaring met nieuwe vork benen
ik denk dat ik er ook zo liggen heb met dat "foutje"
busje draaien en dat ertussen ofwel 10 rondellekes ertussen
ik heb er ook geen uitleg voor
Madmac wrote:Is de échte Engelse pot (origineel Honda dus) nog ergens te koop ? Ik vond dat vroeger de meest verdienstelijke uitlaat die er verkrijgbaar was en heb nu het gevoel dat ik er gewoon ene moet hebben.
Ik bedoel dus de standaard uitlaat met dikkere elleboog en bout aan de zijkant. Geen Sito want die zijn begrensd.
Ik denk niet dat ze origineel van honda waren en te krijgen zijn ze al zeker niet meer maar er is een alternatief en dat is een portugees potje voor rond de 30 euro te koop denk ik
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Jawel, het was de standaard Honda pot in Engeland want daar waren de snelheden 35 km/u voor klasse A en 55 km/u voor klasse B. Die werden gewoon verkocht in een zak van Honda. Ik kan het weten want ik heb er zeker 4 nieuw gekocht destijds.
Ze waren dus niet leeg, er zat een bocht in en een twee-kamer constructie.
Mijn camino draait enkel op choke stationair en zonder de choke wil hij niet optrekken. Twee dagen ervoor had ik deze nog perfect afgesteld en reed hij als nieuw... Lijkt me een vuiltje in de carbu?
http://www.mopedarmy.com/mediawiki/imag ... ervice.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dia 73 van deze handleiding op de figuur van de carbu,
die main nozzle onder de main jet, moet je die er ook uithalen als je de carb kuist en hoe kan ik die er het best uithalen?
Of laat ik deze best steken?
Ja die moet er inderdaad ook even uit en alle gaatjes doorprikken ik draai eerst mijn sproeier eruit en schroef dan heel voorzichtig een heeeeeeel fijn houtschroefje in het gaatje dan heb je iets om aan te trekken
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af