Page 314 of 345
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Apr 2014, 19:46
by bart tyskens
Maar hoe kan dat dan?

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 13 Apr 2014, 23:13
by bart tyskens
Kan het er ook aan
liggen dat uitlaatsdichting niet meer goed is,
die plakte letterlijk nog aan de cilinder

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 14 Apr 2014, 00:02
by hondaman
da lawaai wel,
je hebt dan meteen ook wa tegendruk verlies,en presteert minder!
kan ook zijn dat de polini niet zo goed presteert als de leo!
das ook mijn gedacht!
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 14 Apr 2014, 21:03
by MrFasterke
en bij een andere uitlaat moet je de boel terug opnieuw afstellen?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 17 Apr 2014, 19:12
by bart tyskens
YorenSmets wrote:Heb morgen (hopelijk) Mijn rijbewijs praktijk
Maar men Camino rijdt met 50cc 85km/h
En zou dit toch graag in orde hebben
Staat een gewoon sito potje onder
Ze hebben mij gezecht een rondel in de uitlaat te steken
Heb er één ingestoken en nu rijdt hij 75
Wat zouden julie doen?,
Kleinere rondel erin steken?
Of hoe zouden julie dit oplossen
Grt.
Beste
Sorry dat ik terugkom op dit topic,
Maar heb je de afmetingen van die rondel nog?
En van wat is die rondel, aluminium?

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 18:46
by bart tyskens
Met choke start hij perfect,
eens ik choke afzet bolt hij nog stationair voor
3 seconden en dan valt hij stil?????

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 19:05
by GODSEELS
Juist afstellen aan de carbu en/of dit doen:
http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 26609.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 19:08
by bart tyskens
Met rolantieschroef heb ik al liggen prullen,
maar helpt niks

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 19:17
by GODSEELS
en de luchtschroef? heb je daar al mee gespeeld?
Als hij enkel met je choke rijdt heb je denk ik te veel lucht in verhouding met je naft, dus de luchtstelschroef een beetje indraaien (met de klok mee), een halve toer of een kwart toer, niet teveel tegelijk draaien.
En als je er zo ook niet komt dan ga je moeten doen wat er in de link staat wat ik in een bericht hierboven heb gepost.
Ik heb vandaag net hetzelfde voorgehad en ik heb heel even het zilverenvijsje met de compressor doorspoten en mijn camino rijdt weer perfect. Duurt misschien 5mnuten (als je een compressor hebt).
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 19:18
by GODSEELS
De luchtstelschroef is trouwens het vijsje rechts naast de rolantieschroef

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 19 Apr 2014, 20:29
by bart tyskens
ah bedankt, maar het is al gelukt,
domme fout, had gewoon geen benzine meer

Re: kleine vraagjes topic
Posted: 20 Apr 2014, 13:33
by Yourname
Ik heb een probleem met men remmen, met de oude blokken
Vanachter remt het niet goed, heb nu nieuwe blokken gezet maar dan blijf de remhendel aan de trommel bij het achterwiel
Hangen, en blokkeert het wiel. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb ook al remblokken gebruikt waarvan de hoeken zijn gevijld, en dat werkt ook niet.
Iemand die nog raad heeft?
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 20 Apr 2014, 13:38
by hondaman
Yourname wrote:Ik heb een probleem met men remmen, met de oude blokken
Vanachter remt het niet goed, heb nu nieuwe blokken gezet maar dan blijf de remhendel aan de trommel bij het achterwiel
Hangen, en blokkeert het wiel. Ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Heb ook al remblokken gebruikt waarvan de hoeken zijn gevijld, en dat werkt ook niet.
Iemand die nog raad heeft?
kabel aanpassen aan nieuwe blokken!!
kan de remhendel genoeg terugkomen!
als ge remt en dan met de hand de hendel terug doen gaat dat??
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 20 Apr 2014, 13:56
by Yourname
Als ik met de hand tegen de hendel duw om te remmen, moet ik ook aan de hendel trekken om de remmen terug
Los te krijgen
Re: kleine vraagjes topic
Posted: 20 Apr 2014, 14:31
by Madmac
Ik was gisteren naar de poorten van de Polini en DR cilinders aan 't kijken. De DR heeft een grotere uitlaatpoort dan de Polini dus begrijp ik niet zo goed waarom de Polini zoveel beter presteert ? Of heeft mijn DR cilinder een bijgewerkte uitlaatpoort ?
