Re: kleine vraagjes topic
Posted: 03 Jun 2014, 20:56
Ja, het is een B-klasse.
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=10293
nee er hangt maar één plaatje op en dat hangt op het balhoofd er staat nog wel een nr in het frame geslagen achteraan rechts onder het rekje maar op het plaatje staat ook je PVG NR (Proces Verbaal van Goedkeuring) kijk maar eens goed het staat rechts onderaan op je plaatjeklausvd wrote:Op het plaatje dat vooraan op de kader hangt staat PA50.W1179057.Hebben wij het hier over hetzelfde plaatje of hangen er op het kader nog ergens anders plaatjes?
Als ik het juist heb dan krijg ik een gva-attest van een klasse B voor mijn chassisnummer?
Grts,thnx.
ja kloptklausvd wrote:Op het plaatje dat vooraan op de kader hangt staat PA50.W1179057.Hebben wij het hier over hetzelfde plaatje of hangen er op het kader nog ergens anders plaatjes?
Als ik het juist heb dan krijg ik een gva-attest van een klasse B voor mijn chassisnummer?
Grts,thnx.
jaklausvd wrote:Hey,
Misschien leuk voor in de howto's en handleidingen.Hoe plaats je een hpi-onsteking??
Grts,thnx.
En we hebben het gevondenYves1888 wrote:Heb de achterpoulie vervangen zoals Godseels had opgemerkt (zelfs nog een orginele poulie kunnen vindenYves1888 wrote:Vandaag nog is gereden en heb al wat meer info, ik heb de indruk dat hij dit doet wanneer hij kracht moet zetten zoals vandaag tegen goeie helling had ik het weer aan de hand en deze keer zelfs zo fel dat hij zen achterwiel scheef trok (de poulies naar elkaar toe). Daarmee denk ik dat er op die moment er vanachter iets blokkeert maar ik zou eigenlijk niet weten wat er daar zo kan blokkeren aangezien dat dit allemaal rollementen en een paar tandwielen zijn die bij mijn weten dan lawaai moeten maken als er iets bij mis is, ik hoor af en toe onder het rijden wel een schurend geluid maar kan dat niet direct thuis brengen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? aja het is een varioYves1888 wrote:Hey allemaal, een oud probleem begint bij mij terug te komen. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ga mijn best doen. Als ik tegen bijna topsnelheid aant rijden ben houd die in eene keer heel effe in en dan weer door, het is precies zoals je bij een brommer met versnellingen in keer een versnelling lager stampt maar niet zo fel. Vroeger had die dat ook maar veel feller, heb in de winter de ganse blok gereviseerd en ook de ontsteking, dit is een electronische geworden. Kent iemand dit probleem of weet iemand waar dit aan kan liggen want ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken.
) maar geen resultaat. heb samen bij ne man die vroeger ook aan brommers werkte de achterklok volledig nagekeken en hier kan het normaal gezien ook niet liggen. Ik weet echt niet meer waar zoeken
Dat is exact hetzelfde als wat ik had!Yves1888 wrote:En we hebben het gevondenYves1888 wrote:Heb de achterpoulie vervangen zoals Godseels had opgemerkt (zelfs nog een orginele poulie kunnen vindenYves1888 wrote:
Vandaag nog is gereden en heb al wat meer info, ik heb de indruk dat hij dit doet wanneer hij kracht moet zetten zoals vandaag tegen goeie helling had ik het weer aan de hand en deze keer zelfs zo fel dat hij zen achterwiel scheef trok (de poulies naar elkaar toe). Daarmee denk ik dat er op die moment er vanachter iets blokkeert maar ik zou eigenlijk niet weten wat er daar zo kan blokkeren aangezien dat dit allemaal rollementen en een paar tandwielen zijn die bij mijn weten dan lawaai moeten maken als er iets bij mis is, ik hoor af en toe onder het rijden wel een schurend geluid maar kan dat niet direct thuis brengen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? aja het is een vario) maar geen resultaat. heb samen bij ne man die vroeger ook aan brommers werkte de achterklok volledig nagekeken en hier kan het normaal gezien ook niet liggen. Ik weet echt niet meer waar zoeken
wat het juist is weet ik niet maar is iets in de achterklok wat problemen geeft, ander klok geplaatst en het was gedaan.