Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
killingsnake wrote:Simpel gezegd, maar zou het u graag eens zien doen
is voor mij geen probleem hoor wat is daar nou moeilijk aan als je kan lassen
ik heb alle midellen om dit te maken dus helemaal geen probleem voor mijik maak ook kaders en dergelijk zelf dus is maar paar uurtjes werk om te maken voor mij hoor
killingsnake wrote:Simpel gezegd, maar zou het u graag eens zien doen
is voor mij geen probleem hoor wat is daar nou moeilijk aan als je kan lassen
ik heb alle midellen om dit te maken dus helemaal geen probleem voor mijik maak ook kaders en dergelijk zelf dus is maar paar uurtjes werk om te maken voor mij hoor
geloof mij pak maar iets meer als een paar minutjes hoor
tenminsten als je dit fantsoenlijk wilt doen
kheb ong 2 uur aan die barrekes gewerkt voor die mooi te laten passen
killingsnake wrote:Alles eroplassen.. Anders komt alles stress op die puntjes terecht. Akkoord, vele puntlassen zijn waarschijnlijk voldoende... Maar better safe then sorry..
Oke, bedankt voor de info...Ik ben alleen bang dat deze zou kromtrekken door de warmte. En alvorens ik er aan begin, moet er dan een motorblokje en achterwiel gemonteerd zijn op de achterbrug? greetz
killingsnake wrote:Alles eroplassen.. Anders komt alles stress op die puntjes terecht. Akkoord, vele puntlassen zijn waarschijnlijk voldoende... Maar better safe then sorry..
Oke, bedankt voor de info...Ik ben alleen bang dat deze zou kromtrekken door de warmte. En alvorens ik er aan begin, moet er dan een motorblokje en achterwiel gemonteerd zijn op de achterbrug? greetz
best ja
pak wel een oud blokje en achterklok als je dit in je bezitting hebt.
Dat voorkomt dat je brug gaat scheef trekken
bij kleine barrekes waar minder laswerk aan is zal het minder snel scheeftrekken, maar ik zou het persoonlijk doen.
Een beetje proberen je lassen zo te leggen dat een bepaald stuk van je achterbrug niet heel warm wordt. Afwisselend lassen, zo vermeid je best scheeftrekken..
mhrfreak wrote:is ook niet zo moeilijk gwn zorgen dat je alles hebt om deze te maken anders beter niet aan beginnen en dit eerst even kopen
Even een achterbrug maken.. Tmoet dan ook op iets trekken he. Tis niet dat omdat je kan lassen dat je alles kan maken he. Natuurlijk is wat staafkes of buizen die gemaakt zijn uit betonijzer aaneenlassen niet moeilijk. Moet wel nog op iets trekken, en moet wel veilig zijn. Reden waarom men gewoon de achterbrug verstevigd is gewoon uit gemak, je kan al je kappen nog plaatsen en al je bevestigingspunten er nog..
hallo ben gerust dat ik meer kan dan een paar betonijzerkes aaneen lassen
ik las al bijna 10 jaar
en als je zelf je achterbrug maakt ben je niet echt vanzin om die kappen nog te gebruiken hoor
indien wel gwn aanpassen zodat dit kan
en het is maar hoe ver je hier in wilt gaan dus in de meetste gevallen volstaat de originele brug,
en ik het is niet omdat ik zeg dat je ze gwn zelf kan maken dat iedereen dit moet doen of proberen he ik zeg maar dat dit een mogelijkheid is