Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
T-shirt -//- Bestel nu !
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
f
ee gasten eff chillen eee, zonder gobien geen camino tuning, denk maar niet dat zo'n site oprichten niet gepaard gaat met kosten he, denk maar aan u pc en zo kweet neit of die een server nodig heeft, maar zal ook niet ven zelf gaan en dat kost ook he dus kvind dat ge niet moet zagen over 10 eur he
kdenk dat iedereen wel niet zo arm is dat hij geen 10 eur kan kopen.
kdenk dat iedereen wel niet zo arm is dat hij geen 10 eur kan kopen.
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
wete kvind et msh spijtig da het er vanachter nie opsta,mor kzen content dak ne t schirt hem mee camino tuning op,kunt moeilijk gobien gaan laten opdragen voor de extra kosten etc...kgon wrs tog heel simpel oplossen,kschrijf da gewoon mee alcool stift schoonkes menne naam int schuin derover en das oemes dik in orde
gobien kan oknie meer doen als zen best en em heeft gelijk ok wada em zegt,eerst waren er zoveel dieda ne t schirt wilden,uiteindelijk een antal da ene bestelden en dan nog minder dieda em betaalden,dusja tis gobien zen schuld nie ma de rest van de leden van de site,hadden ze allemaal hun t schirt betaald was er wrs nix aan de hand geweest... morja kunt den tijd nie trugdraaien,zij content mee wa ge hebt,wij zijn de enigste mee een camino tuning t-schirt
tis de eer van de site da ge meedraagt eeh 

- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
ik zijn cwrred content da kik nen t-shirt ga krijgen van CAMINO-TUNING.
en ik wil wel een handtekening van Gobien op den achterkant,
GObien is echt nen HELD.
da van die extra webspace, is wel een bangelijk idee.
waar blijft em ze toch halen.
HIj wilt iets goe maken da hij helemaal ni aan kan doen, ao mense da kunde een stad op bouwe, da ga de zee voor open, da gaan camino's doort vuur, da kome apen voor uit hun mouw, da krijgde van mij een pintje voor, ma kan zo nog ff doorzevere ma da heeft ni vel nut denkek!
dus ge weetet.........GOBIEN
en ik wil wel een handtekening van Gobien op den achterkant,
GObien is echt nen HELD.
da van die extra webspace, is wel een bangelijk idee.
waar blijft em ze toch halen.
HIj wilt iets goe maken da hij helemaal ni aan kan doen, ao mense da kunde een stad op bouwe, da ga de zee voor open, da gaan camino's doort vuur, da kome apen voor uit hun mouw, da krijgde van mij een pintje voor, ma kan zo nog ff doorzevere ma da heeft ni vel nut denkek!
dus ge weetet.........GOBIEN
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-
- Mr. Breezer
- -= Elite Member =-