Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Vrijwillige donaties
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Algemeen reglement: http://www.camino-tuning.be/phpBB3/viewtopic.php?t=4772
Re: Vrijwillige donaties
Bedankt Madmac.
Bedankt aan quartzsp weeral!
Ook bedankt tunigmath
Hallo
Ik had een overtrek te koop aangeboden waarvan de opbrengst voor camino tuning was.
Helaas nog geen reactie op gehad .
Ik zou je de overtrek op kunnen sturen , dan kan je deze misschien via opbod verkopen ,
Dan wel graag uw adres gegevens[/quote]

Ik had een overtrek te koop aangeboden waarvan de opbrengst voor camino tuning was.
Helaas nog geen reactie op gehad .
Ik zou je de overtrek op kunnen sturen , dan kan je deze misschien via opbod verkopen ,
Dan wel graag uw adres gegevens[/quote]

Ik heb een PB gestuurd naar kitcar met de gegevens op 2 februari, geen onderdeel gehad en ook geen reactie.
Als iemand wil doneren dan graag, maar ik wens niet (meer) deel te nemen in verkopen.
Als iemand wil doneren dan graag, maar ik wens niet (meer) deel te nemen in verkopen.
hallo Gobien
sorry dat het zadelovertrek wat laat verstuurd was , ik heb het inmiddels een maand of 3 a 4 geleden naar u verstuurd.
Is het wel aangekomen ? daar ik niets meer vernomen had .
sorry dat het zadelovertrek wat laat verstuurd was , ik heb het inmiddels een maand of 3 a 4 geleden naar u verstuurd.
Is het wel aangekomen ? daar ik niets meer vernomen had .
Dag kitcar, ik heb het zadel overtrek een tijdje geleden ontvangen. Ligt hier nog te wachten tot ik het te koop aanbied. Bedankt nogmaals.
Alsjeblieft 26€ van mij voor CT ! Groetjes Maurice
Bedankt Maurice voor de gulle donatie!
Bij deze heb ik de Donators groep terug geleegd en Maurice als eerste voor dit jaar toegevoegd.

Bij deze heb ik de Donators groep terug geleegd en Maurice als eerste voor dit jaar toegevoegd.
Bedankt voor de donatie, aan de persoon waarvan ik niet weet welke gebruikersnaam hij/zij heeft.