Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
roderen
Moderator: -Camino Crew-
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
U athena voor camino hebt gij toch ni op deze manier gerodeert?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- hornymoose
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3286
- Joined: Sun 10 Oct 2004, 19:59
- Location: dilsen-stokkem
- den_phille
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1513
- Joined: Sat 25 Dec 2004, 19:59
cava merci hescapaboy wrote:int begin langzaam laten warmdraaien, n km rijden zonder teveel toeren.den_phille wrote:nieuwe piston in alu cilinder, hoe dan best roderen?
tzelfde als heel de kit roderen?
dan afkoelen terug en herhalen. dan de eerste 50 km rustig aan doen.
je sigmenten moeten wa inlopen in de cylinder.
dan zou em goed moeten zijn.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Zo ver nog kunnen rijden tot u kruk brak?hornymoose wrote:ik heb de eerste stappen gedaan,
toen +- 20 km gereden
toen verkocht
glad als de bips van een baby
Ge had toch ook al eens opengetrokken?
@ sprutte: van mij moogt gij met half synthetische rijden, maar kom achteraf niet wenen hé
Zelf heb ik altijd met castrol scoot-r (half synthetisch) gereden op mijn polini 65cc, nooit problemen mee gehad.
- hornymoose
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3286
- Joined: Sun 10 Oct 2004, 19:59
- Location: dilsen-stokkem
- FlamingProma
- -= Ex moderator =-
- Posts: 5909
- Joined: Sat 10 Apr 2004, 10:54
- Location: Sint-Niklaas
- Contact:
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Roderen met de uitlaat waarmee je zal rijden.Enzo wrote:ik heb een 60 cc k-star (nieuw)
en een proma circuit(nieuw) mag ik deze uitlaat er op steken tijdens het roderen?
bij het plaatsen van een nieuwe cilinder moet je met olie insmeren: ketting olie? 2 takt olie?
Altijd als ge ne cilinder plaatst wat olie (ik doe altijd 2takt olie) op een vodje doen en in u cilinder wrijven. Of op u piston en aan u segmentjes wat.
heb nen polini 65cc ac gekocht (mallossi carbu set 21mm met 0,90mm sproeikoptje) wa zou ek best doen met proma circuit roderen of met men originele uitlaat
want normaal rij ek altijd met men proma circuit
ma heb wel probleempje kmag ma zeer weinig gas geven of em valt stil is da slechte afstelling of is da omda die carbu te zwaar is ma als em is op deftig toeren is doe em da niemeer
Weet iemand het probleem en het antwoord?  :lol:ÂÂ
want normaal rij ek altijd met men proma circuit
ma heb wel probleempje kmag ma zeer weinig gas geven of em valt stil is da slechte afstelling of is da omda die carbu te zwaar is ma als em is op deftig toeren is doe em da niemeer
Weet iemand het probleem en het antwoord?  :lol:ÂÂ
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Roderen met de uitlaat waarmee je later zal rijden.
Hmm, je lucht/naft verhouding zal niet goed zijn, wrsl zal hij altijd wat verzuipen.
Check de kleur van je bougie eens.
Hmm, je lucht/naft verhouding zal niet goed zijn, wrsl zal hij altijd wat verzuipen.
Check de kleur van je bougie eens.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html