Page 7 of 7

Posted: Thu 15 Feb 2007, 18:29
by tuningisnotacrime
FlamingProma wrote:het rendement van een viertakt is hoger maar het vermogen van de tweetakt lijkt twee keer groter bij eenzelfde cilinderinhoud theoretisch omwille van elke omwenteling een arbeidsslag, bij viertakt is dat om de 2 omwentelingen
twee takt is agressiever maar heeft meer verlies

Posted: Sat 24 Mar 2007, 21:46
by *shithead*007
mijn pa is garagist en 2takt is wel degelijk het meest rendement! :lol:  :wink: 

Posted: Sun 25 Mar 2007, 11:37
by sam66
dan moet uwe pa is opnieuw naar de schoolbanken! :lol: :wink:

Posted: Mon 26 Mar 2007, 20:51
by Nicholas1234
*shithead*007 wrote:mijn pa is garagist en 2takt is wel degelijk het meest rendement! :lol: :wink:
wa nen bullshit, denk is na, hoe kan da nu?!?

4-takt=>kleppen=>geen verlies van naft
2-takt=>poorten (die soms tegelijk openstaan)=>spoelverliezen

da gade toch ni ontkennen?
hoe kan nen tweetakt dan mee rendement ebbe?

Posted: Tue 22 May 2007, 21:24
by Inf4nt
amaai eindelijk seg :) oelang eeft dees onderwerpke geduurd :)

Theorie therorie da slaagt allemaal op gene bal.

Het enige dage moet doen is logisch nadenken.

Ne 4 takt werkt idd me kleppe en die verliest zowizo altij wel KLEIN beetje naft. Veel minder tenopzichte vn ne 2takt.


Ne 2takt heeft poorte en idd hebde dus spoel verlies en al die zever dus conclusie

4takt hoger rendement dn ne 2takt.

Man man man


En voor uitlaten te berekenen heb ik nog een programa maar da zulde mr is moete vrage in pb