Page 7 of 17
Posted: 23 Dec 2006, 13:22
by dennis100
Ja, tkan alleszins geen kwaad maar als hij niet meer op ralenti wilt draaien weet ik nu wat de oorzaak is.
Posted: 28 Dec 2006, 16:59
by Niellez
ne maat van mij, daar komt een buisje uit de vlotterbak, waarvoor kan dit dienen?
Posted: 28 Dec 2006, 19:48
by Jethro
Overloop.
Normaal heeft elke carb da toch?
Posted: 28 Dec 2006, 20:23
by Niellez
Kzou't nie wete begot; moet da darmke erges naar toe gaan? of ergens op aangeslote zijn?
voor wa dient da?
Posted: 29 Dec 2006, 11:39
by Jethro
Als het den overloop is dan moet da langs 1 kant me u carb verbonde zijn en den andere kant moet gwn uitkomen op een plaats waarda etgeen eruit loopt weg kan

Posted: 04 Jan 2007, 22:06
by M.O.T.
kunt ge eig u mino ook afstelle met de toeren methode als em ent bolle is en dat gem dan op fietstand zet en dan gewoon luisterd wanner em hoge toere maakt??.
Posted: 10 Jan 2007, 21:10
by caminoking
en voorwa dient die verticale vijs dan aan u carbu
Posted: 10 Jan 2007, 21:20
by Jethro
Om de vlotterbak te doen leeglope

Posted: 10 Jan 2007, 22:32
by caminoking
aah
bij mij loot daar anders ni veel uit ze als ik daar aan draai
Posted: 10 Jan 2007, 22:33
by sarko
bedoeld ge die naast die klep van de gas?
das voor het regelen van de lucht
Posted: 11 Jan 2007, 16:34
by Jethro
Sorry, foutje van mij wss
Ik dacht da ge het over die vijs naast u overloop had

Posted: 14 Jan 2007, 18:41
by Niellez
ist nie da als je je stationair schroef uitdraaid dat em gaan stilvallen op stationar? wank blijf da doen en em blijft uitvalle :^)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Posted: 14 Jan 2007, 19:01
by Niellez
Den_Tomme wrote:
Toeren -Methode
Voor deze methode uit te voeren heb je eigenlijk niets nodig. Het gaat als volgt:
Je laat eerst je camino warm lopen. Stel hem zeker niet af met een koude motor! Vervolgens zet je je camino op zijn staander zodat hij de grond niet raakt. Je draait daarna je stationair schroef wat uit zodat je achterwiel een beetje meedraait zonder je gas geeft. Als dit gelukt is moet je rustig je luchtstelschroef open en dicht draaien. Je zult merken dat je hogere/lagere toeren zult maken. Wanneer je hoort dat je de hoogste toeren maakt staat je verhouding perfect. Nu draai je je stationairschroef weer uit zodat je wiel niet meer draait als je stilstaat.
Moet je deze niet indraaien zodat hij niet uitvalt/zodat het achterwiel een klein beetje meedraait?
Posted: 14 Jan 2007, 19:06
by sam66
ik draai die uit die nog properkes gelijk blijft draaien
als hij veel toeren stationair draait moet je hem een beetje tegenhouden
en zal hij ook wat meer verbruiken

Posted: 14 Jan 2007, 19:13
by marvin
Als je carbu mooi is afgesteld zal ie minder verbruiken dan dat gij slecht is afgesteld hoor...