Even de prijzen vergelijken tussen inkart en karting Groot-Bijgaarden:
Inkart:
- Niet-leden: 20 euro/sessie
- Friendship (= 1 sessie inbegrepen, 1 jaar geldig, vanaf dan karten aan 15 euro/sessie): 18 euro
- Membership (= 1 sessie ingegrepen, levenslang geldig, vanaf dan karten aan 12.50/sessie, per e-mail soms nog extra promoties): 25 euro
Groot-Bijgaarden:
- Niet-leden: 22 euro/sessie
- Leden: 15 euro per sessie
- Lid worden (= 1 sessie inbegrepen + gratis muts en T-shirt: 27 euro
Qua infrastructuur kan ik niet vergelijk (Sander wel, hij is al in beiden geweest) want ik ga steeds karten bij Inkart.
Inkart heb ik niks op aan te merken, goed parcours, kartjes en prijzen. Alleen wanneer het nat is buiten wordt het buitenparcours gesloten en dan is het binnen erg kort. Dit maakt het natuurlijk niet minder plezant. In juli en augustus heeft dit een uniek parcour van 1km lang!
Voor mensen uit de buurt die in heel hun leven enkele keren willen gaan karten raad ik sterk aan om lid te worden bij Inkart, je haalt er onmiddellijk voordeel uit.
Vroeger was ik daar ook geen lid, dan betaal je u blauw. Door acties die ze aan leden geven kart ik daar aan 10 euro per sessie!
Laat ons hopen dat we ooit eens met een aantal leden eens het circuit kunnen betreden!

@ Oldie: misschien moet je uw 1ste bericht aanpassen, zodat het terug duidelijk wordt voor iedereen dat het topic niet gevolgd heeft?