Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel
usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
en tecnigas valt ng mee zenne heb me die chap op men speedfight 93 uitgehaald op rollekes van de flikke me originele cilinder en ik denk wel da da redelijk goe is voor origineel
met alle respect maar ACHTER een auto kunde met een brommer al rap 10 per uur harder rijden dan voor een otto
usha wrote:ja zie mijne maat eeft achter auto gerede me zenne nitro en dien ging 90 en ik vlieg die voorbij ma echt vliege
lol, precies of de rollekes van de flikken kloppen
Klopt een autoteller? Nog nooit gehoord dat een autoteller ietsje sneller aangeeft dan je werkelijk rijd?
Ach, ik wil je helemaal niet afbreken maar je zal zien: met zo'n laserpistool zal je de exacte snelheid weten. Op de testbank weet je toch ook niet exact hoe snel hij gaat? Je hebt 0.0 weerstand.
Klopt een autoteller? Nog nooit gehoord dat een autoteller ietsje sneller aangeeft dan je werkelijk rijd?
Ach, ik wil je helemaal niet afbreken maar je zal zien: met zo'n laserpistool zal je de exacte snelheid weten. Op de testbank weet je toch ook niet exact hoe snel hij gaat? Je hebt 0.0 weerstand.
Maar kom, mijn brommer gaat denk ik wel een pakje rapper gaan op de rollen hoor. Mijn camino heeft echt weinig kracht ... dus bij een beetje tegenwind ga ik al een pakje trager... Dus op de rolletjes zal ik wel wat rapper gaan dan 6km/h erbij.
usha wrote:ik dagt da da ne 72 malosi was ma ze zegge da da ni besta ds wet ek ni wa voor cilinder
ma der stekt ok scooter chap onder van speedfight 2 (tecnigas)
(zwaar angepast ds)
en ik gen een 100 ong
Technigas = rommel
Met enkel een cilinder en een uitlaat haal je geen echte 100km/h.
allebei mee akkoord en vo de 100 te hale moete al stukje kunne tunen van vario ,cilinder, carbu,...
zie e ik em mene vario getuned en ik gen ni mer vooruit maximum 60
dus ik vind da vario tuning persoonlijk mar schit alee op mijne mino tg
kan wel da da iets me die chap te make eeft