Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Re: kleine vraagjes topic

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Post by camino_expert »

thanks oldie zijn bestelling vertrekt vandaag
grtz m :)
honda camino forever
Nelder
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by Nelder »

oldie wrote:
Nelder wrote:Wie van het forum kan er voor mij zorgen dat mijn camino weer goed rijdt?
Nu rijd hij maar 15km/u en vanavond startte hij zelfs niet meer.
Hoeveel zouden jullie daar voor vragen?
Pb me maar.
1 adres ni te duur Caminoexpert
kzal het hem dan wel eens vragen.
/
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by element »

ik weet niet als ik het hier mag plaatsen :oops: ,maar wilde vandaag 2 filmpjes bij de chatbox plaatsen maar het lukt mij niet.Heb de handleiding gevolgd voor filmpjes enzo.Het filmpje heb ik gedownload via keepvid en staat nu op mijn pc en dan via rapidshare zoals de handleiding en dan gewoon de link kopieeren en plakken maar dan komt er gewoon een link en niet zo'n blauw kader gelijk bij iedereen zijn filmpjes van youtube?Heb ik iets vergeten of doen jullie het anders :wink:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

element wrote:ik weet niet als ik het hier mag plaatsen :oops: ,maar wilde vandaag 2 filmpjes bij de chatbox plaatsen maar het lukt mij niet.Heb de handleiding gevolgd voor filmpjes enzo.Het filmpje heb ik gedownload via keepvid en staat nu op mijn pc en dan via rapidshare zoals de handleiding en dan gewoon de link kopieeren en plakken maar dan komt er gewoon een link en niet zo'n blauw kader gelijk bij iedereen zijn filmpjes van youtube?Heb ik iets vergeten of doen jullie het anders :wink:
je moet dat uppen bij youtube wil je da doen en ni ergens anders
tleven kan soms zo mooi zijn
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by element »

oldie wrote:
element wrote:ik weet niet als ik het hier mag plaatsen :oops: ,maar wilde vandaag 2 filmpjes bij de chatbox plaatsen maar het lukt mij niet.Heb de handleiding gevolgd voor filmpjes enzo.Het filmpje heb ik gedownload via keepvid en staat nu op mijn pc en dan via rapidshare zoals de handleiding en dan gewoon de link kopieeren en plakken maar dan komt er gewoon een link en niet zo'n blauw kader gelijk bij iedereen zijn filmpjes van youtube?Heb ik iets vergeten of doen jullie het anders :wink:
Ah ok thanks zal ik eens proberen :wink:
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by element »

element wrote:
oldie wrote:
Ah ok thanks zal ik eens proberen :wink:
wat moet ik dan gebruiken de URL of insluiten? :oops:
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by oldie »

in't midden van de code zet je wat in de adresbalk staat op de pagina van het filmpje
tleven kan soms zo mooi zijn
PinOCamIno
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by PinOCamIno »

luitjes,

ik heb een proma circuit onder mijn mino liggen, maar deze maakt meeer lawaai dan dat ik gedacht had?!? gewoon TEveel naar mijn zin. Hier in nederland is t echt TO much voor op de openbare weg ( is hier in principe niet echt verboden, alleen is niet om aan te horen voor de bestuurder, op lange afstanden rijden :? )
Iemand enig idee hoe ik dit geluid kan dempen? heb al geprobeerd iets in de pijp zelf te stoppen en te fixeren, maar dat word er telkens na ongeveer 35 km. uitgeblazen!! of is t misschien makkelijker om 'n nieuwe demper c.q uitlaat te kopen?
mensen met demper ervaring graag reactie......
Bart
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

Welke demper zit erop? Is het een nieuwe demper?
Heb je een nieuwe koperen dichtingsring gebruikt tussen cilinder en uitlaat?
Uitlaat nergens stuk?
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by Sander »

Je hebt de Technigas Proma gekocht met bijhorende "pocketbike" demper ?

Zo ja, ik heb ook dat probleem van te veel lawaai, contacteer Remko eens die wist daarvoor een demper te koop staan. Of originele demper van Proma kopen, contacteer daarvoor camino-expert :wink:
Remko
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by Remko »

Pino je woont hier niet zo ver vandaan...kom eens een keer langsrijden pb maar voor het adres. Ben wel benieuwd. Heb zelf voldoende gedaan met dempers om het verschil te kunnen horen. Ik zelf heb net een fa potje erop gezet voor in de winter maar als de zon weer lekekr schijnt komt mijn Leo weer terug!
Camin0_DriVeR_68
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by Camin0_DriVeR_68 »

hallo, weet er iemand of het volgende kwaad kan?( ik kan dus van een kennis een camino kopen met papieren) Maar op het framenummerplaatje staat er pa 50 W terwijl er op de papieren pa50 Y staat.... greetz
Camino Forever :D
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by element »

Zit er een verschil op de as (waar de poullie op komt) van een achterklok van een vario tegenover een mono? :wink:
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-

Post by clio-tuning »

element wrote:Zit er een verschil op de as (waar de poullie op komt) van een achterklok van een vario tegenover een mono? :wink:
Jep, zijn 2 verschillende asjes.
element
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-

Post by element »

clio-tuning wrote:
element wrote:Zit er een verschil op de as (waar de poullie op komt) van een achterklok van een vario tegenover een mono? :wink:
Jep, zijn 2 verschillende asjes.
ok bedankt :wink:
Post Reply