Re: kleine vraagjes topic
Posted: Fri 25 Sep 2009, 15:53
Heb je kleine vraagjes ivm Honda Camino, stel ze hier...
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=10293
winkel had alleen de cilinderpakking dus dan hoef ik m'n carters ni te openen dan hoeft dat ook nietkillingsnake wrote:Best dan ineens lagers en keerringen vervangen. Beiden hebben het niet zo graag dat je ze demonteert...
Als er dezelfde buitenband op lag wel ja.sander wrote:Is een binnenband van een spaakwiel hetzelfde als dat van een gietwiel/sterwiel ?
the skullkid wrote:winkel had alleen de cilinderpakking dus dan hoef ik m'n carters ni te openen dan hoeft dat ook nietkillingsnake wrote:Best dan ineens lagers en keerringen vervangen. Beiden hebben het niet zo graag dat je ze demonteert...
ik zei niet dat ze die pakking niet hadden dus ik kan die dan ook niet vervangenkillingsnake wrote:the skullkid wrote:winkel had alleen de cilinderpakking dus dan hoef ik m'n carters ni te openen dan hoeft dat ook nietkillingsnake wrote:Best dan ineens lagers en keerringen vervangen. Beiden hebben het niet zo graag dat je ze demonteert...
Hoe ga je pakking tussen carters vervangen zonder blok open te doen?
omdat hij ergens valse lucht trekt, en ik het gevoel heb daar ergens want deo truc heeft geen effect rond carbu/spruitstuk...killingsnake wrote:ergens anders zoeken he
Waarom wou je ze vervangen?
waarom dan niet ineens blok reviseren? kan je terwijl ook carters aanpassen aan uw spoelpoortenthe skullkid wrote:omdat hij ergens valse lucht trekt, en ik het gevoel heb daar ergens want deo truc heeft geen effect rond carbu/spruitstuk...killingsnake wrote:ergens anders zoeken he
Waarom wou je ze vervangen?
tis 'n oude (lees=rotte) camino die ik heb gekocht om te leren en te crossen ik ga wachten met alles nieuw te steken tot in de grote vakantie Is dat eig moeilijk voor 'n beginner, 'n blok reviseren?crazycamino wrote:waarom dan niet ineens blok reviseren? kan je terwijl ook carters aanpassen aan uw spoelpoortenthe skullkid wrote:omdat hij ergens valse lucht trekt, en ik het gevoel heb daar ergens want deo truc heeft geen effect rond carbu/spruitstuk...killingsnake wrote:ergens anders zoeken he
Waarom wou je ze vervangen?
en met reviseren heb je ineens nieuwe lagers en keerringen en gaat uw blok veel langer mee
met het juiste gerief niet zonder poulietrekker en koppelingstrekker een vrij moeilijke taakthe skullkid wrote: tis 'n oude (lees=rotte) camino die ik heb gekocht om te leren en te crossen ik ga wachten met alles nieuw te steken tot in de grote vakantie Is dat eig moeilijk voor 'n beginner, 'n blok reviseren?
ja die moet ik nog gaan kopen jacrazycamino wrote:met het juiste gerief niet zonder poulietrekker en koppelingstrekker een vrij moeilijke taakthe skullkid wrote: tis 'n oude (lees=rotte) camino die ik heb gekocht om te leren en te crossen ik ga wachten met alles nieuw te steken tot in de grote vakantie Is dat eig moeilijk voor 'n beginner, 'n blok reviseren?
koop terwijl soort dremel aan,kunde u carters ook aanpassen aan uw spoelpoorten als uw carters toch uit elkaar zijnthe skullkid wrote:ja die moet ik nog gaan kopen jacrazycamino wrote:met het juiste gerief niet zonder poulietrekker en koppelingstrekker een vrij moeilijke taakthe skullkid wrote: tis 'n oude (lees=rotte) camino die ik heb gekocht om te leren en te crossen ik ga wachten met alles nieuw te steken tot in de grote vakantie Is dat eig moeilijk voor 'n beginner, 'n blok reviseren?
speling op de fourchbenen of op het balhoofd?200sx wrote:hey , kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om de speling op mijn vorken te verhelpen?
Mvg G