Page 3 of 4

Posted: Mon 20 Feb 2006, 18:02
by Martin
Dat je het maar weet dat het rommel is,en ge maakt maar eens weelies en ga maar eens op ene indoor circuit rijden,of outdoor zoals in lommel, gij zult snel uitgeboert zen met een origineel achterbrugske :wink:

Posted: Mon 20 Feb 2006, 20:14
by Sprutte
alsje een achterbrug hebt die echt niets van roest heeft ofzo.. kan die wel nog een tijd meegaan hoor..

Posted: Tue 21 Feb 2006, 16:02
by Martin
jah jij doet maar wa je wil eh :P , mijn zal nemeer plooien zah, en ik rij liever op safe :wink:

Posted: Sun 05 Mar 2006, 11:41
by thieu
als ge da gewoon verstevigd en niet zo extreem is da toch ook goe?????????
en da weegt toch ook veel meer.

Posted: Sun 05 Mar 2006, 11:50
by clio-tuning
thieu wrote:als ge da gewoon verstevigd en niet zo extreem is da toch ook goe?????????
en da weegt toch ook veel meer.
Weegt niet zo exctreem veel meer volgens Martin.
Tuurlijk is gewoon verstevigen goed. Maar Martin speelt liever op zeker + het is nog show bij :P

Posted: Sun 05 Mar 2006, 18:30
by Martin
inderdaad en je moet ook zo denke, bij mij is er veel weg gehaald ook eh, de hele originele filterkas is weg, orignele staanhoudertjes weg, as weg dus dan verligt je hem, en achteraf verstevig je hem, dus het scheelt bijna niks tegenover een originele :wink:

Posted: Sat 08 Apr 2006, 15:00
by Spin Twin
als je achterbrug een beetje skeef staat, kun je die dan terug rechten of is da uitgesloten. En in het geval van niet kun je ze dan nog zo extreem verstevigen?


grtz

Posted: Sat 08 Apr 2006, 15:38
by malossifreak
Is te zien in wa voor een mate da gaat zijn he. Normaal kunt ge die nog verstevige hoor :wink: 

Posted: Sat 08 Apr 2006, 16:49
by Spin Twin
k thx kzou ze zo extreme verstevigen want tis voor te crossen. :-D


grtz

Posted: Sat 08 Apr 2006, 17:49
by Martin
als ze niet al te krom is krijg je ze wel recht en achter verstevigen is geen probleem :wink:

Posted: Sun 09 Apr 2006, 19:52
by Spin Twin
k thx voor den uitleg:-)

Posted: Tue 06 Jun 2006, 22:49
by Martin
welke pipo stemt nu 'nee' :? :lol:

Posted: Thu 16 Nov 2006, 20:33
by arthi
Moet je eig eerst gwoon verstevigen om dan extreem te verstevigen of gwoon van de eerste keer extreem verstevigen ? :lol: 

Posted: Thu 16 Nov 2006, 20:34
by clio-tuning
Je kan meteen extreem verstevigen, gewoon doen zoals het hier staat uitgelegd :wink:

Posted: Sat 10 Feb 2007, 13:08
by clio-tuning
Welk is eigenlijk het sterkste?
- baren diameter 10 - 12mm
OF
- staven l 10mm, b 10mm