Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
@clio:Haal het motorblok vanonder het kader. Haal nu de vario/mono poullie van de krukas. Dit doe je als volgt: Neem een schroevendraaier en steek die door het vliegwiel zodat hij tussen de 2 spoelen zit (zie foto 1) Nu draai je met een rakkenjak met dop 14 de moer van de vario/mono poullie los.
Als je dat niet hebt dan ga je met uw blokje naar een garage, die mensen hebben wel een luchttol en het duurt maar 5 seconden om dit los te maken daarmee.
bolloneur gebruiken dat heb ik ook moeten doen
als hij indertijd vast gezet is met een bolloneur krijg je die zonder brokken niet los met een schroevendraaier
clio-tuning wrote:Er zijn 2 soorten oliekeeringen voor camino omdat er ook verschillende soorten krukassen zijn voor camino.
Je hebt:
15 x 15.5 x 7
17 x 15.5 x7
Hoe kan dat nou?? 15 binnen maat en 15,5 buiten maat?
Dan heb je dus een wanddikte van 0,25mm dat is niks.
De buitenmaat moet 25,5 zijn
Dus krijg je
15 x 25,5 x 7
17 x 25,5 x 7
En volgens mij is de dmp krukas wel 2x 17 binnenmaat, maar dat ga ik vanavond is checken.