Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

motorblok revisie (engine overhaul)

Handleidingen, documenten en sticky's voor Honda Camino PA50

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply

Is dit een nuttige/goede handleiding ?

Ja
198
96%
Nee
9
4%
 
Total votes: 207

User avatar
nielsreynaert
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1143
Joined: Fri 26 Aug 2005, 16:56
Location: vlamertinge
Contact:

Post by nielsreynaert »

handig!!!
Image
GhosT-RyDeR
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 890
Joined: Thu 24 Mar 2005, 08:17
Location: willebroek

Post by GhosT-RyDeR »

en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink: 
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

GhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink:
Als u lagers versleten zijn wel hé.
User avatar
Dj_equinoxe
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1266
Joined: Sat 22 May 2004, 10:51
Location: Halle en Oetingen(Gooik)

Post by Dj_equinoxe »

ja, dan gaat u krukas weer mooi en zonder spel enzo ronddraaien.
als u lagers echt versleten zijn zit ge precies op ne vibrator zonder tzeveren....

da kittelkt enzo in u voeten, nie nbormaal en ambetant
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Dj_equinoxe wrote:ja, dan gaat u krukas weer mooi en zonder spel enzo ronddraaien.
als u lagers echt versleten zijn zit ge precies op ne vibrator zonder tzeveren....

da kittelkt enzo in u voeten, nie nbormaal en ambetant
Ervaring met ne vibrator ofzo? :lmao:

Ofja, op nen dag knallen u lagers vast en zulde het ook wel voelen :d en dan moogde u minoke voor de zoveelste keer duwen :d
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

oeveel koste oliekeerringe, lager en dichting ? das al wa ge nodig ebt e
en weet ge soms wa da kost omda te late done in den winkel?
User avatar
pj-tuning
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1993
Joined: Fri 13 May 2005, 22:09
Location: edegem

Post by pj-tuning »

ik heb da soms da da echt zo trilt in men voete maar das me periodes :?
zijn men lagers dan verslete? blok maakt geen speciaal geluid ofzo
chevyvlam
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 197
Joined: Thu 17 Mar 2005, 15:30
Location: lommel

Post by chevyvlam »

gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink: 
User avatar
!3art Carlito
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 3031
Joined: Sun 24 Apr 2005, 23:07
Location: Vlaanderen

Post by !3art Carlito »

GhosT-RyDeR wrote:en maakt da nu egt zoveel uit alejah ik bedoel voelt ge da egt goe da ge da ebt gedaan :wink: 
tis wel aan te raden als je wil gaan opdrijven he :wink:
User avatar
Ironbird8280
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 4421
Joined: Wed 31 Dec 2003, 13:26
Location: Retie (kempen/prov. Antwerpen)
Contact:

Post by Ironbird8280 »

verlmeldt ook even det er verschillende grottes keeringen zijn voor camino.

vario heeft twee dezelfde maten en mono aan beide kanten verschillen ofzo

(os wast andersom?)

er zijn iig verschillen, dus neem altijd je oude keerrringen mee als j enieuwe gaat kopen.
User avatar
Mr. Breezer
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 3319
Joined: Sun 23 May 2004, 20:47
Location: kontich
Contact:

Post by Mr. Breezer »

properen how to!! met een propere blok propere fotos en goeien uitleg :d
nice :)
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

Thanks voor de comment iedereen! :)

@ ironbird:
Je hebt idd krukassen met een diameter 15 en een diameter 17. Maar bij welke krukassen ze voorkomen weet ik niet.
Ik had 2x 15mm bij mijn variokrukas.
edel
-= Elite Member =-
-= Elite Member =-
Posts: 2958
Joined: Sat 09 Oct 2004, 20:09
Location: roeselare

Post by edel »

chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink:
volgens mij is c3 =6004
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Post by clio-tuning »

edel wrote:
chevyvlam wrote:gij gebruikt c3 lagers, maar als ge niet te gek wilt doen met uwe blok (zoals duf ofzo..)kunt ge beter gewoon lagers nemen,die c3-4-of zelfs5 staat voor de spelling, als ge dus gekke toeren draait en veel van t blokske vraagt, zet, door de warmte, Uw krukas uit, dus ook die binnen schaal van de lager(die op Uw kruk zit)wordt iets uitgerekt, bij ne gewone lager zorgt dit ervoor dat er te weinig speling meer is om de bollekes te laten draaien, dat word bij ne c3lager beter opgevangen.
maar als uw kruk dus niet heel erg warm wordt, en de speling in de c3 eigelijk te groot blijft gaat deze sneller slijte dan een gewone..
kort samengevat: op de gemiddelde camino kunt ge beter gewoon 6004 lagers gebruiken
handleiding is wel netjes, volledig en zeker bruikbaar voor degene die al wat twijfelden om hun blokje is open te gooien
hoedje af :wink:
volgens mij is c3 =6004
C3 is niet hetzelfde als 6004 hoor.
6004 staat voor de diameter enzo van de lager.
04 moet je maal 5 doen en dan heb je de diameter van de as waarover de lager komt.
usha
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 504
Joined: Sun 11 Sep 2005, 20:52
Location: antwerpen, duffel

Post by usha »

usha wrote:oeveel koste oliekeerringe, lager en dichting ? das al wa ge nodig ebt e
en weet ge soms wa da kost omda te late done in den winkel?
?
Post Reply