Idd, nog vergroten in sproeier (testen dus)den eli wrote:ik denk dat mij sproeier te klein is met men gewone achter brug ging mijn camino maaar toen ik een verstevigde achter brug stak met kelk moet ik met choke rijde anders valt die uit zouwk dan een grotere sproeier steke ja zeker rij nu met 70 cc athena leovincie uitlaat en een kelk en sproeier 80 nu
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Newbie =-
- Posts: 4
- Joined: Fri 03 Oct 2008, 22:49
- Location: zottegem
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
waar moet je darmje van je overloop naartoe ?
kheb een maandje niet op mijn camino geredn en nu doe et em gewoon nie meer ,
kben achter een niewe bougie geweest , ik dacht dat het daar aan lag maar hij gaat nog steeds niet ,
ik loop hem ingang maar hij wil niet starten , kheb eens naar mijne luchtfilter en zo gekeken en ik denk da daar niets aan is , maar nu met het terug in elkaar te steken had ik een buisje van mijn overloop maar ik wist nie naar waar ik er mee naar toe moest , dus kan het daar aan liggen ; hulp gevraagd!
kheb een maandje niet op mijn camino geredn en nu doe et em gewoon nie meer ,
kben achter een niewe bougie geweest , ik dacht dat het daar aan lag maar hij gaat nog steeds niet ,
ik loop hem ingang maar hij wil niet starten , kheb eens naar mijne luchtfilter en zo gekeken en ik denk da daar niets aan is , maar nu met het terug in elkaar te steken had ik een buisje van mijn overloop maar ik wist nie naar waar ik er mee naar toe moest , dus kan het daar aan liggen ; hulp gevraagd!
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Darmpje van de overloop moet gewoon onder je brommer uitkomen, als hij dan overloopt hangt er geen smurrie op je brommer.michieldewandel wrote:waar moet je darmje van je overloop naartoe ?
kheb een maandje niet op mijn camino geredn en nu doe et em gewoon nie meer ,
kben achter een niewe bougie geweest , ik dacht dat het daar aan lag maar hij gaat nog steeds niet ,
ik loop hem ingang maar hij wil niet starten , kheb eens naar mijne luchtfilter en zo gekeken en ik denk da daar niets aan is , maar nu met het terug in elkaar te steken had ik een buisje van mijn overloop maar ik wist nie naar waar ik er mee naar toe moest , dus kan het daar aan liggen ; hulp gevraagd!
Heb je al gecontroleerd of je ontsteking hebt?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Newbie =-
- Posts: 4
- Joined: Fri 03 Oct 2008, 22:49
- Location: zottegem
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
kheb juist gekeken en nee geen ontsteking , wat kan ik daar aan doen ?clio-tuning wrote:Darmpje van de overloop moet gewoon onder je brommer uitkomen, als hij dan overloopt hangt er geen smurrie op je brommer.michieldewandel wrote:waar moet je darmje van je overloop naartoe ?
kheb een maandje niet op mijn camino geredn en nu doe et em gewoon nie meer ,
kben achter een niewe bougie geweest , ik dacht dat het daar aan lag maar hij gaat nog steeds niet ,
ik loop hem ingang maar hij wil niet starten , kheb eens naar mijne luchtfilter en zo gekeken en ik denk da daar niets aan is , maar nu met het terug in elkaar te steken had ik een buisje van mijn overloop maar ik wist nie naar waar ik er mee naar toe moest , dus kan het daar aan liggen ; hulp gevraagd!
Heb je al gecontroleerd of je ontsteking hebt?
tnx ,
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Om te beginnen eens een nieuwe bougie proberen.michieldewandel wrote:kheb juist gekeken en nee geen ontsteking , wat kan ik daar aan doen ?
tnx ,
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Newbie =-
- Posts: 4
- Joined: Fri 03 Oct 2008, 22:49
- Location: zottegem
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
hij rijdt weer
maar nu zit ik met een probleempje , dus da darmje van overloop loopt gwn weg , ma wa gebeurd er me da darmje naast je stationaire schroef ? bij mij isser geen darmje niet meer
maar nu zit ik met een probleempje , dus da darmje van overloop loopt gwn weg , ma wa gebeurd er me da darmje naast je stationaire schroef ? bij mij isser geen darmje niet meer
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Is meer een ontluchtingsgaatje ofzo.michieldewandel wrote:hij rijdt weer
maar nu zit ik met een probleempje , dus da darmje van overloop loopt gwn weg , ma wa gebeurd er me da darmje naast je stationaire schroef ? bij mij isser geen darmje niet meer
Hoeft dus niet persé een darmpje op te zitten.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Newbie =-
- Posts: 4
- Joined: Fri 03 Oct 2008, 22:49
- Location: zottegem
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
bedankt voor alle uitlegclio-tuning wrote:Is meer een ontluchtingsgaatje ofzo.michieldewandel wrote:hij rijdt weer
maar nu zit ik met een probleempje , dus da darmje van overloop loopt gwn weg , ma wa gebeurd er me da darmje naast je stationaire schroef ? bij mij isser geen darmje niet meer
Hoeft dus niet persé een darmpje op te zitten.
maar kheb nog een vraagske ; zoude nkr nen " howto" willn opzettn (alsda ga ) van oeje een kelk en een powerbox moet steken op je brommer , veel vn mijn camino vrienden vragen da aan mij ofdak dr nen goeie site voor weet maja , das ier den besten ma ier sta et ni op
alvast bedankt ;
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Een V uit de originele luchtfilterbak slijpen en dan kan je een kelk (eigenlijk is het een powerfilter!) monteren.
Best wel de achterbrug verstevigen dan.
Normaalgezien ga je wel in sproeiermaat moeten vergroten, maar dit zal je moeten testen.
Een powerbox monteren is ook makkelijk:
Stel dat de nippel dat in het spruitstuk komt een schroefdraad heeft van M10, dan moet je een gaatje in het spruitstuk boren van 8,50mm. Vervolgens tappen met M10.
Dan de nippel erindraaien met wat vloeibare pakking eraan.
Darmpje met powerbox erop aansluiten en klaar.
Best wel de achterbrug verstevigen dan.
Normaalgezien ga je wel in sproeiermaat moeten vergroten, maar dit zal je moeten testen.
Een powerbox monteren is ook makkelijk:
Stel dat de nippel dat in het spruitstuk komt een schroefdraad heeft van M10, dan moet je een gaatje in het spruitstuk boren van 8,50mm. Vervolgens tappen met M10.
Dan de nippel erindraaien met wat vloeibare pakking eraan.
Darmpje met powerbox erop aansluiten en klaar.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
-
- -= Newbie =-
- Posts: 1
- Joined: Fri 07 Nov 2008, 21:42
- Location: menen
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
goeien dag kheb een honda camino pa50 hij heeft 3jaar stil gestaan en mij probleem ik dat ik em nie kan op zij stationair toerental kan laten draaien en hij valt uit en en kan hen dan nie weer hernemen terwijl ik wat moet ik doen alvast bedankt
- killingsnake
- -= Camino Addict =-
- Posts: 3604
- Joined: Sat 02 Aug 2008, 15:33
- Location: Oost-vlaanderen
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
djsolid007 wrote:goeien dag kheb een honda camino pa50 hij heeft 3jaar stil gestaan en mij probleem ik dat ik em nie kan op zij stationair toerental kan laten draaien en hij valt uit en en kan hen dan nie weer hernemen terwijl ik wat moet ik doen alvast bedankt
Alleszins eerst naft vervangen, zul je al wel gedaan hebben.. Dan carbu kuisen, slipt dikwijls dicht na verloop van jaren, handleiding: http://www.camino-tuning.be/handleiding ... 22610.html
Wat je hebt bij camino is dat je carbu niet goed is ingesteld, probeer eens je stationairschroef aan te draaien, op deze handleiding zie je waar die zich bevind: http://www.camino-tuning.be/handleiding ... t9619.html Best is als je je carbu hebt gekuist heel deze handleiding te volgen zodat je mengsel in orde is..
Trasforma il meglio in 'massimo'
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
yup
heb namlijk ^probleem met men carburateur
als men naftekraantje openstaat , loopt men naft zo eruit langs et overloopkanaaltje
brommer draait wel en rijd ook ,
mocht iemand me kunnen helpen met men probleem,
grtjs camino liefhebber
heb namlijk ^probleem met men carburateur
als men naftekraantje openstaat , loopt men naft zo eruit langs et overloopkanaaltje
brommer draait wel en rijd ook ,
mocht iemand me kunnen helpen met men probleem,
grtjs camino liefhebber
- klainstain
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1377
- Joined: Sun 19 Oct 2008, 00:06
- Location: Wingene
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Je draait daarna je stationair schroef wat uit zodat je achterwiel een beetje meedraait zonder je gas geeft
en dan wa verder
Nu draai je je stationairschroef weer uit zodat je wiel niet meer draait als je stilstaat.
Welke uit moet in zijn?
en dan wa verder
Nu draai je je stationairschroef weer uit zodat je wiel niet meer draait als je stilstaat.
Welke uit moet in zijn?
♥Daily♥ http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
klainstain wrote:Je draait daarna je stationair schroef wat IN zodat je achterwiel een beetje meedraait zonder je gas geeft
en dan wa verder
Nu draai je je stationairschroef weer uit zodat je wiel niet meer draait als je stilstaat.
Welke uit moet in zijn?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- klainstain
- -= Camino Freak =-
- Posts: 1377
- Joined: Sun 19 Oct 2008, 00:06
- Location: Wingene
Re: Lucht/Brandstof Verhouding - Oorzaak vele problemen!
Zou er iemand aub eens een foto kunnen posten van een bougie die de juiste kleur heeft?
Wat moet er eigelijk koffie met melk zijn?
Het topje (binnenkant), of zijkant?
Mvg, Klaas
Wat moet er eigelijk koffie met melk zijn?
Het topje (binnenkant), of zijkant?
Mvg, Klaas
♥Daily♥ http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 24434.html
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat
→ Athena 70cc
→ Dell'orto 21mm
→ Ninja/Sito uitlaat