Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Meet de cilinder diameter op.
40mm=50cc bij Camino (slag is namelijk 39,6mm)
45,5mm (bijv Malossi) = 64,4 cc
46mm (bijv Polini/DR) = 65,8 cc
47,2 mm (bijv Athena) = 69,3 cc.
Ik vermoed dat je een 46mm alu cilinder hebt. Ik heb er ook nog een liggen, merkloos, eentje die nog niet zolang geleden is gefabriceerd en mogelijk een copie is van bijv Fast-arrow, parmakit of Zeta.
44mm kan ook nog. 40mm (50cc) heb ik nog nooit in alu gezien.
40mm=50cc bij Camino (slag is namelijk 39,6mm)
45,5mm (bijv Malossi) = 64,4 cc
46mm (bijv Polini/DR) = 65,8 cc
47,2 mm (bijv Athena) = 69,3 cc.
Ik vermoed dat je een 46mm alu cilinder hebt. Ik heb er ook nog een liggen, merkloos, eentje die nog niet zolang geleden is gefabriceerd en mogelijk een copie is van bijv Fast-arrow, parmakit of Zeta.
44mm kan ook nog. 40mm (50cc) heb ik nog nooit in alu gezien.
Last edited by Twister on Thu 03 Apr 2014, 23:01, edited 1 time in total.
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Hij heeft de cilinder niet in zijn bezit Twister, het is een foto van iemand anders
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Idd, enkel de foto als materiaal. Toch bedankt voor de uitgebreide info, twister.
Nuja, moest iemand weet hebben van een 50cc met zo'n uitlaatpoort, 'k zou hem direct kopen, maar afaik is dat een P4 en kan je niet niet meer vinden.
Nuja, moest iemand weet hebben van een 50cc met zo'n uitlaatpoort, 'k zou hem direct kopen, maar afaik is dat een P4 en kan je niet niet meer vinden.
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Als het voor een race is neemt ge best een klasse B cilinder en maakt ge de uitlaatpoort zelf groter. Ik deed dit in de oudheid met een slijpsteen op spil en dit werkte fantastisch.
Ik had zo'n bolvormige van 1,5 cm diameter en daar heb ik de cilinders van de hele buurt een grotere uitlaatpoort gegeven. Nooit problemen mee gehad
Ik had zo'n bolvormige van 1,5 cm diameter en daar heb ik de cilinders van de hele buurt een grotere uitlaatpoort gegeven. Nooit problemen mee gehad
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Dat doe ik inderdaad met mijn 50cc P3:D.
Maar kan er niet tegen dat mensen mij iets proberen wijsmaken, ben content dat 'm zo dom is gweest een foto te posten van zijn cilinder . Diskwalificatie voor 'm en een bak bier voor mij, joepie:D.
Maar kan er niet tegen dat mensen mij iets proberen wijsmaken, ben content dat 'm zo dom is gweest een foto te posten van zijn cilinder . Diskwalificatie voor 'm en een bak bier voor mij, joepie:D.
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Waar het bij die foto een weggevertje is, zijn de dunne cilinderwanden die ge ziet. Daardoor valt het op dat het een cilinder is met een grotere inhoud.
Wanden van een 50 cc.
Wanden van een 50 cc.
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Jup. Ik zag de foto deze middag op de smartphone en 'k geloofde hem niet meer. Thuis van't werk ook een 50cc en 65 vergeleken en toen was ik al vrij zeker en ben ik hier raad komen vragen.Madmac wrote:Waar het bij die foto een weggevertje is, zijn de dunne cilinderwanden die ge ziet. Daardoor valt het op dat het een cilinder is met een grotere inhoud.
Merci voor de second opinion=). Dit is veel te grappig voor mij.
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Cilinder die je laat zien is een replica van de oorspronkelijke fast arrow cilinder en dus een 65 cc, vraag hem maar eens een foto van de bovenste koelrib daar zal je een kadertje ingedrukt zien staan daar stond oorspronkelijk het logo van FAST ARROW het zijn die kitjes die de laatste tijd te koop zijn tussen de 65 en de 85 euro ze zijn bovendien van een bedenkelijke kwaliteit
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
'm Heeft daarstraks toegegeven dat het idd een 65cc fast arrow is:D. Bedankt voor de ontmaskering allemaal.
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Om even te bevestigen http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 98595.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
killingsnake
ik zit met het volgend probleem mijne camino valt totaal nie uit als ik mijn decompresie inhoud weet jij soms hier en oplosing voor
alvast bedankt
ik zit met het volgend probleem mijne camino valt totaal nie uit als ik mijn decompresie inhoud weet jij soms hier en oplosing voor
alvast bedankt
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
u vijfde gat is verstopt
met een boordje van 4mm is ontstoppen
met een boordje van 4mm is ontstoppen
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit maar dat terzijde.
Als je decompresie niet werkt is waarschijnlijk je kabel onderaan aan de cylinderkop er uit gewipt of is het een zelfgemaakt modelletje dat iets te lang is en als laatste zou het kunnen dat je decompresieklepkanaaltje (leuk woord voor de scrabble trouwend) verstopt zit. Dat laatste kan je uitsluiten door je decompresie met de hand in te duwen op je cilinder kop als het dan wel werkt zijn jet 1 van de 2 vorige oorzaken .
Als je decompresie niet werkt is waarschijnlijk je kabel onderaan aan de cylinderkop er uit gewipt of is het een zelfgemaakt modelletje dat iets te lang is en als laatste zou het kunnen dat je decompresieklepkanaaltje (leuk woord voor de scrabble trouwend) verstopt zit. Dat laatste kan je uitsluiten door je decompresie met de hand in te duwen op je cilinder kop als het dan wel werkt zijn jet 1 van de 2 vorige oorzaken .
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
-
- -= Member =-
- Posts: 113
- Joined: Mon 09 Apr 2012, 13:43
- Location: wechelderzande
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
heb eens een vraag heb een p4 cylinder en een p3 vergeleken en de p3 zijn poorten zijn veel groter? waarom zeggen ze dan dat een p4 de snelste is?
grt
grt
Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
omdat ge van horen zeggen veel hoort liegen
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af