Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
bartvdl
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 43
Joined: Thu 10 May 2012, 16:27
Location: Oudenaarde

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by bartvdl »

Fusioncaraudio wrote:
bartvdl wrote:pa50parts4you heeft er wel nog:

http://www.pa50parts4you.nl/a-21680665/ ... zeldzaaaam" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pa50parts4you.nl/a-21297515/ ... zeldzaaaam" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pa50parts4you.nl/a-21868220/ ... alkit-50cc" onclick="window.open(this.href);return false;

welke raden jullie aan voor mij?

Beste Bart

niet doen, in mijn ogen een geldwolf en nog eens iets, er zijn er veel andere en originele dealers vn honda die zelfs nog DR, polini's en malossie's en athena'sverkopen, originele 50 cc in P versie is even goed want je zoekt 50 dus daar zeker al niet kopen ;)
ok, maar ik vind nergens anders een goede 50cc cilinder en liefst heb ik wel een p3 of p4 namaak of origineel maakt niet veel uit, maar ik heb eigenlijk nog nooit een polini of malossi 50cc tegen gekomen? als je mij zou kunnen helpen naar een goede 50cc cilinder zou ik dat wel waarderen ;)
User avatar
YaMaGa
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1293
Joined: Tue 31 Jan 2012, 11:06
Location: Brakel(oost-Vl.) en 10% oudenburg(west-Vl.)

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by YaMaGa »

mallossi etc zijn niet voor niet tuning onderdelen he
Hier das een namaak P3. http://mopshop.de/shop/product_info.php ... 1crvablfl2" onclick="window.open(this.href);return false;
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not :D
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4027
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by camino_expert »

http://www.motorkit.com/nl/543-motor-part" onclick="window.open(this.href);return false;

of hier
ma zeker vragen om na te zien p 3 kl b

een p 4 is niet meer te verkrijgen
of nos stock honda org

op replika staat op alles p 3
kheb het zien staan op de kl a 's op de bobotech en deze bij motorkit
daarom tja bellen moete ni doen nemen zelden of nooit op
naar daar gaan of mailen
ma het is in belgie regio brussel
honda camino forever
Jenze
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 755
Joined: Sun 11 Dec 2005, 10:27
Location: Stasegem/Harelbeke

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Jenze »

Beste Cters

ik heb in mijn bezit een FA een een namaak FA
ik heb gezien dat bij de FA en namaak , de boosterpoorten (en inlaat) anders zijn getimed.... dus dit niet een exacte kopie is ...
kan iemand anders dit toevallig ook bevestigen ?

de booster poorten(en inlaat) van de FA liggen namelijk dichter bij de motor dan bij de namaak cilinder...
Image
User avatar
Remko
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 763
Joined: Fri 17 Oct 2008, 17:22
Location: Eindhoven

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Remko »

Ik heb nog een P4 te koop staan...incl zuiger
User avatar
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1644
Joined: Sun 11 Jun 2006, 13:21
Location: Sint-Katelijne-Waver

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by metsinsons »

Jenze wrote:Beste Cters

ik heb in mijn bezit een FA een een namaak FA
ik heb gezien dat bij de FA en namaak , de boosterpoorten (en inlaat) anders zijn getimed.... dus dit niet een exacte kopie is ...
kan iemand anders dit toevallig ook bevestigen ?

de booster poorten(en inlaat) van de FA liggen namelijk dichter bij de motor dan bij de namaak cilinder...
kan evengoed namaak van bitubo, parmakit, zeta of eurocilindro zijn :wink: en fouten in de mal komen ook zeer vaak voor! schillen soms wel ne milimeter
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
Thhomas
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 154
Joined: Mon 13 Jun 2011, 12:25
Location: Vlaanderen

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Thhomas »

Er bestaat geen namaak Fast Arrow.
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by mhrfreak »

wat metsinsons zegt is inderdaad waar ze wijken veel af maar ze zijn gebazeert (als je zo goed vergelijkt) op de fast arows,vermits het replica's zijn bedoeld als massaproductie kunnen ze veel afwijken)

maar er zijn nog merken die dat hebben bv bij camino(malossi lc's heel veel verschil soms,athena (heb ik ook al eens een tamelijke afwijking gemeten,uiteraard die namaaks waar je het over hebt,en zo zijn er nog merken,maar dit is vrij normaal,als ze ze allemaal moesten nameten en eventueel verder afwerken zouden ze zo goedkoop niet zijn uiteraard,de nieuwere cilinder van malossi,athena enzo hebben niet meer zo veel afwijken,maar vroeger (voor camino zullen al oudere mallen zijn) lijkt me het normaal het al eens iets meer was/is.

over hoeveel verschil in graden gaat het in de spoelers dat je gemeten hebt(heb al eens 6 graden gehad(malossi lc :o )
dus je moet er niet van opkijken dat ze afwijken.
Jenze
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 755
Joined: Sun 11 Dec 2005, 10:27
Location: Stasegem/Harelbeke

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Jenze »

nouw ik ben geen expert maar ik zal eens kijken voor een paar fotos
maar het verschil is echt duidelijk zichtbaar, de echte FA zijn spoel en boostpoorten liggen veel dichter bij de motor dan de namaak ..
Image
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by mhrfreak »

daar kan ik niet veel mee,als je alles maar op het zicht zou maken ,zou er niet veel van terecht komen,
meten is weten :wink:
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by clio-tuning »

Thhomas wrote:Er bestaat geen namaak Fast Arrow.
Toch wel...
User avatar
Tinus
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 924
Joined: Tue 05 Feb 2008, 20:19
Location: Opoeteren
Contact:

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Tinus »

Ik ben verleden week bij STefan everts Op bezoek geweest en daar hebben we een sprint testje gedaan.

twee camino's 3-bil op die van Stefan had ik een nieuwe malossi en gevlakte kop sproeier 80 en tecnigas proma.
op de andere 3-bil namaak fastarrow gewone kop sproeier 80 en tecnigas proma.

de eertse meters was tot mijn grote verbazing de copy fastarrow eerst weg en als de malossi op toeren komt schiet die weg abnormaal.

Op het crossparcour bij Stefan in de tuin was de camino van Stefan niet te houden hij weet hem perfect op toeren te houden.
Dus volgens mij zijn die goedkope copy's van de fastarrow zo slecht nog niet voor hun geld.
2-stroke
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by mhrfreak »

inderdaad,vallen mee maar je moet er geluk met hebben,want als hij nu juist afwijkt (dus dat hij minder is ) heb je pech andersom is leuker uiteraard
Thhomas
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 154
Joined: Mon 13 Jun 2011, 12:25
Location: Vlaanderen

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by Thhomas »

Vroeger had je de ZETA, piston met 1 zuigerveer, sluiting onderaan.
Dan heb je de Fast Arrow die een copie vd Zeta was, maar er staat Fast arrow op dus is het een Fast Arrow, piston met 1 zuigerveer en sluiting onderaan.
Nu heb je die namaak aluminium cilinders ,ik dacht dat het merk Biturbo was maar staat niet op de cilinder, dus wit produkt, piston met gaten in, 2 zuigerveren en sluiting bovenaan.

Dan heb je de PARMAKIT nu, van deze zou je kunnen zeggen dat het een copie vd ZETA of de Fast Arrow is. piston met 1 zuigerveer. Deze is duurder dan de Athena.
Last edited by Thhomas on Sat 23 Jun 2012, 12:25, edited 1 time in total.
User avatar
metsinsons
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1644
Joined: Sun 11 Jun 2006, 13:21
Location: Sint-Katelijne-Waver

Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino

Post by metsinsons »

Op de zeta staat het merk niet geschreven, er staat tussen de koelribben een 2geschreven
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
Image
Post Reply