Re: Beschikbare cilinders voor Honda Camino
Posted: Thu 06 Feb 2014, 20:25
volgens mij heeft Voske nu een biturbo in combinatie met een origineel uitlaatje....dat rijd zeer comfortabel. Goede trek en snelheid tegen weinig geluid
Tuning the best 2T bike made !
https://www.hondacaminotuning.be/forum/
https://www.hondacaminotuning.be/forum/viewtopic.php?t=21916
Madmac wrote:Is een DR qua prestaties vergelijkbaar met een Polini ?
inderdaad , die custom trekt zo een wheely, is een enorm verschil met andere cilindersRemko wrote:volgens mij heeft Voske nu een biturbo in combinatie met een origineel uitlaatje....dat rijd zeer comfortabel. Goede trek en snelheid tegen weinig geluid
vergeet niet dat de achterste vario een beetje geholpen is met een ring die de veerdruk wat opdrijftvoske wrote:inderdaad , die custom trekt zo een wheely, is een enorm verschil met andere cilindersRemko wrote:volgens mij heeft Voske nu een biturbo in combinatie met een origineel uitlaatje....dat rijd zeer comfortabel. Goede trek en snelheid tegen weinig geluid
Ja, denk van welMadmac wrote:Is die van aluminium ?
Weet ik niet. Da's punt juist. Hij zegt 50cc, maar 'k geloof hem niet, want bij mijn weten kan je geen 50cc's kopen met dergelijke uitlaatpoort? Ofwel?hondaman wrote:piston diameter?
Ik heb enkel de foto! Sry, 't is wat vage info, maar 'k dacht dat sommigen hier de cilinder op't zicht zouden herkennen en 'k wil echt weten wat'm heeft steken:p.Madmac wrote:Neem een schuifmaat/meter/liniaal en meet de opening van de cilinder. Ik gok dat dit zo'n 44 mm cilinder gaat zijn, een 60 cc cilinder zonder merk. Hebt ge de piston erbij ?
Exact mijn idee, puur vanuit het feit dat er geen 50cc's met zo'n uitlaatpoort te koop zijn en daarnaast de omvang van de koelvinnen tov de binnencilinder duidelijk op 65 ipv 50cc wijzen.hondaman wrote:volgens mij is da ne 65cc
da lijkt me 46 mm
fast arrow misschien