Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Karten met camino-tuning.be 06/02/2011

Hier plaats je meetings en evenementen

Moderator: -Camino Crew-

oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: karten

Post by oldie »

mij maakt het ni uit zaterdag of zondag anders laat iedereen stemmen hé ktel alles wel op

en we zullen dan zien wat het word zaterdag of zondag

op zaterdag kunnen we daaarna nog uitgaan :tetten: :tetten: :tetten:

ma ni na den extreme :cry2: :cry2: :cry2:
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
Oli
Verbannen
Verbannen
Posts: 1617
Joined: Sun 28 Mar 2010, 18:10
Location: Lembeek

Re: karten

Post by Oli »

@Oldie, eerst eens ne meet @great in een tof cafeke, en daar dan een data vastleggen voor een karting organiseren voor in Juni ergens, juist Voor het verlof, wat denk je? Dan heeft ieder van ons de tijd om dit te bekijken.
"une jeunesse sans camino c'est une jeunesse raté".
User avatar
jasper wauters
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2897
Joined: Fri 23 Jan 2009, 22:57

Re: karten

Post by jasper wauters »

voor ergens in juni ben ik zeker te vinden, zo voor of na de examens
Een kunstenaar met de rakkenjak

Camino VL standaard 1981
Honda CB50J 1979
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: karten

Post by oldie »

met in het achterhoofd dat de zomertoer eraan komt denk ik toch dat die karting sneller zal moeten georganiseerd moeten worden

ik denk da we beter gewoon die kartavond binnen kort op een zondag organiseren rond 18.00 daarna mischien een stukske gaan eten MCdo of durum in de buurt waar we kunnen bijpraten en als het lukt om met elkaar op te schieten dan verscheidene malen kunnen meeten & grieten 8) :tetten:

de mensen komen bijna allemaal uit de vlaanderen en dan lijkt me idd het logischte om de karting van Groot - Bijgaarden of Vorst te nemen ik zit gewoon met de schrikdat je moet reserveren en dat er niemand komt opdagen.

daarom had ik graag van iemand geweten dat je moet reserveren in vorst of groot bijgaarden op zondag avond of dat je bvb kan binnenkomen en max een half uurke wachten om met een groep te rijden

was het Gio die zei dat er zondagavond geen kat komt in de karting van vorst waardoor je wss (ga ik vanuit) niet moet reserveren
giovanni007 wrote:ik zou het doen op een zondag avond dan ister ni zoveel volk ginder. :-D
en meestal heeft niemand iets te doen op zondag

kwa banen en materiaal heb ik van beide reeds gehoord dat ze goed zijn

ken zelf de prijzen niet en weet dus ni welke de goedkoopste of duurste is
tleven kan soms zo mooi zijn
User avatar
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1338
Joined: Wed 29 Mar 2006, 22:09
Location: ternat
Contact:

Re: karten

Post by giovanni007 »

giovanni007 wrote:ik zou het doen op een zondag avond dan ister ni zoveel volk ginder. :-D
en meestal heeft niemand iets te doen op zondag

kwa banen en materiaal heb ik van beide reeds gehoord dat ze goed zijn

ken zelf de prijzen niet en weet dus ni welke de goedkoopste of duurste is[/quote]


in aalst is onlangs de karting baan vernieuwd met nieuwe karts, ik ben daar overt laatst geweest met skool en kmoet zeggen tis wel goed gedaan, en daar ist 15 euro als ik mij goed kan herrineren.

moest er daarvoor interesse zijn
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: karten

Post by mhrfreak »

ik heb alleen op zondagen tijd :(
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: karten

Post by oldie »

kan gewoon iedereen zen woonplaats doorgeven die wil komen da zal het gemakkelijkste zijn om dan een geschikte baan te vinden

momenteel ziet groot bijgaarden er het beste uit kwa ligging

als er veel mensen van west vlaanderen en gent komen is aalst mischien een betere oplossing?

zondag is voor mij ook het beste wss zal het zondag worden maar nu is het nog de plaats zodat iedereen ong. even ver moet rijden (voor zover het mogelijk is)
tleven kan soms zo mooi zijn
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: karten

Post by mhrfreak »

inderdaad dat is waar het is niet zo makkelijk om zo een plaats te vinden, zodat het voor bijna iedereen meevalt
User avatar
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1338
Joined: Wed 29 Mar 2006, 22:09
Location: ternat
Contact:

Re: karten

Post by giovanni007 »

oldie wrote:kan gewoon iedereen zen woonplaats doorgeven die wil komen da zal het gemakkelijkste zijn om dan een geschikte baan te vinden

momenteel ziet groot bijgaarden er het beste uit kwa ligging

als er veel mensen van west vlaanderen en gent komen is aalst mischien een betere oplossing?

zondag is voor mij ook het beste wss zal het zondag worden maar nu is het nog de plaats zodat iedereen ong. even ver moet rijden (voor zover het mogelijk is)

er is ook nog een karting op de boomsesteenweg heb ik al gezien iets verder rijden als ge van de carré komt lol tis iets verder dan den sssssssst hier rijpt den duvel :lol: ( en da kennek goe ze duvel :lol: )

dus momenteel hebben we als keuze van karting

- aalst
-groot bijgaarden
-vorst
-willebroek

als er nog mensen kartings weten zeg ze maar dan zien we wel of kunne we ons een beeld maken waar er allemaal kartings zijn
mhrfreak
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 914
Joined: Thu 30 Oct 2008, 23:35
Location: belgie

Re: karten

Post by mhrfreak »

aarschot
User avatar
giovanni007
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1338
Joined: Wed 29 Mar 2006, 22:09
Location: ternat
Contact:

Re: karten

Post by giovanni007 »

ik stel voor dat diegene die het topic gestart heeft dit bijhoudt op zijn openingspagina :-D
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: karten

Post by oldie »

update p1
tleven kan soms zo mooi zijn
d-HuNtEd_1
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 597
Joined: Wed 10 Feb 2010, 20:45
Location: Turnhout
Contact:

Re: karten

Post by d-HuNtEd_1 »

oldie wrote:Naar aanleiding van een vraagje van Sander kan er een uitstapje naar een kartavond georganiseerd worden

indien er interesse is kunnen leden die geïntresseerd zijn zich opgeven met de streek vanwaar ze wonen zodat er kan gekeken worden welke kartbaan er het meest in het midden ligt van iedereen die wil mee gaan.

Ikzelf ben van brussel
Sander is van Londerzeel

en de andere die zouden willen karten kunnen zich opgeven

Olli nu verwacht ik toch je meegaat en alle andere ouwe zakken kom nog eens buiten :lol: :lol: :lol: 8) :tetten:

binnen enkele tijd zou ik dan zien welke baan het meest geschikt is en dan een avondje organiseren wat denken julllie?


Momenteel zijn deze kartings opgegeven als leuk :

- aarschot
- aalst
- groot bijgaarden
- vorst
- willebroek

momenteel lijkt me groot -bijgaarden het meest geschikt de enige geïntresserde van de kempen is MHR freak en de rest is komt van richting gent of antwerpen enkel MHRfreak komt van de kempen maar die kan ik nog gaan ophalen in aarschot terwijlik bij zenne goeie maat jan L kan binnenspringen om een chappi op te halen :d :tetten:

de datume zou ik willen stellen op Zondag 06/02/2011 omstreeks 18uur
wtf ???
ik ben ook van de kempen en ben OOK geintereseert ...
ik weet alleen dat als het in vorst is ik er niet zal geraken daar ik met de trein of eventueel de bus moet komen.
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
d-HuNtEd_1
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 597
Joined: Wed 10 Feb 2010, 20:45
Location: Turnhout
Contact:

Re: karten

Post by d-HuNtEd_1 »

en zet Mol ook maar in de rij met cartings :d
ook in Eindhoven (nederland) is er één
en in Antwerpen op de noorderlaan
in sint-niklaas en Olen ook
der zullen er nog wel zijn maar keuze is er genoeg
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
oldie
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 2180
Joined: Thu 10 Jun 2010, 20:59
Location: brussel

Re: karten

Post by oldie »

oldie wrote:
d-HuNtEd_1 wrote:veel plezier mannen...
ik ben er niet bij dan
in vorst geraak ik niet
als je met de trein kan komen kan ik je in een station naar keuze komen ophalen (mechelen,vilvoorde,groot-bijgaarden ,brussel noord zuid of centraal) maar je kan begrijpen dat ik ni naar turnhout kan rijden

:shock: :shock: :shock: ik heb je toch ni vergeten zie pagina 2

ma turnhout is me te ver MHR wil ik ophalen in aarschot omdat ik er achteraf in de buurt stukken kan gaan halen als je daar kan geraken neem ik je ook mee :wink:

maar voor het gemak zal het toch groot bijgaarden worden er moet eenmaal beslist worden en de gemakkelijkste om uit te leggen (vinden) is groot bijgaarden
tleven kan soms zo mooi zijn
Post Reply