Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Fun Bikes Cross op Everts and Friends 2011

Hier plaats je meetings en evenementen

Moderator: -Camino Crew-

Locked
pikkes
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 6
Joined: Mon 10 May 2010, 14:36
Location: kessel-Lo

Fun Bikes Cross op Everts and Friends 2011

Post by pikkes »

Dit jaar gaat nogmaals de Everts and Friends Charity Race door op 21 juli op de Horensbergdam te Genk.

Het nieuwe aan deze editie is de Fun Bikes Brommercross. Een cross tussen België en Nederland voor alle soorten bromfietsen tot 75CC

Als je met je Camino wilt crossen tegen Stefan Everts is dit de ideale gelegenheid!

inschrijven en extra info via de site: http://www.evertsandfriends.be/FunBikes_B.php
of mail naar: [email protected]

Hopelijk tot dan!
stefun72
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Tue 07 Jun 2011, 22:47
Location: LUMMEN

Re: Fun Bikes Cross op Everts and Friends 2011

Post by stefun72 »

hey mannen,

waar blijven die inschrijvingen!!!
Ken Roczen en Tony Cairoli hebben interesse om mee te starten bij de funbike's.
Deze kans moeten jullie zeker niet missen. Zelf ben ik begonnen van het klaar maken van camino.
Ik kijk er enorm naar uit om nog eens met de camino samen met mijn jeugd kameraden een van de bil te gaan!!!
Hopelijk tot de 21st Julie in Genk.

Stefan Everts

S72
User avatar
batje108
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 523
Joined: Tue 18 Apr 2006, 12:54
Location: Diepenbeek

Re: Fun Bikes Cross op Everts and Friends 2011

Post by batje108 »

als dit volgend jaar nog eens is doe ik mee! Dit jaar heb ik spijtig genoeg moeten passen...verleden jaar was ik wel daar maar toen was dit onderdeel er nog niet... Grtz
http://www.youtube.com/user/batje108#p/" onclick="window.open(this.href);return false; ... YSq9K3RgKY
Malossi AC,Hpi,Malossi torque driver,Malossi vertanding, Polini 9 bil voorvario etc...
d-HuNtEd_1
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 597
Joined: Wed 10 Feb 2010, 20:45
Location: Turnhout
Contact:

Re: Fun Bikes Cross op Everts and Friends 2011

Post by d-HuNtEd_1 »

ik kon ook niet komen dit jaar wat heel spijtig is...
ik had graag met mijn "racemachien" eens op een parcours gereden.
als dit onderdeel er volgend jaar nog is ben ik ZEKER van de partij
don't try to argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience
Locked