Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

alweer een nieuw lid

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
User avatar
guts_spiller
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 17
Joined: Wed 22 May 2013, 00:34
Location: borgerhout

alweer een nieuw lid

Post by guts_spiller »

Gegroet,
ik ben Tom uit Borgerhout en ik ben 32 jaar, ik ben reeds vanaf mijn 16de levensjaar in het bezit geweest van de camino die ik nu nog steeds in de garage van mijn ouders heb staan, ergens tussen de rommel :oops:

Nu is het wel zo dat de camino en ik een jaar of vier / vijf geleden een accident hebben gehad , ik had toen een 65cc cylinder en een "ken het merk niet" zwarte heel erg luidruchtige uitlaat. Ik vermoed dat de cylinder is vastgelopen, want ik reed iets van 60 /u en het was net of de camino zijn handrem (!) aantrok; resultaat, ik, gebroken neus, brommer; voorvork kapot schade aan bloklicht en voorste chromé spatbord in de vernieling. Ik ben maw al vijf jaar van plan om oftewel mijn camino te herstellen, of een goedkope standaard klasse B camino te kopen en mijn stukken van waarde over te zetten en het lakwerk weer mooi spuiten net als de kleur van het hart van mijn amerikaanse gietwielen.

Bij deze heb ik me voorgesteld denk ik, als hier iemand zit uit de buurt van te Boulaertpark /deurne vliegveld, ik woon in de vosstraat en ik ben eigenlijk geen krak in techniek. Als iemand zich geroepen voelt om me bv wat dingen aan te leren of zelf nog een goei standaard klasse B brommer verkoopt, let me know, just PM.

grtz,
Tom
User avatar
clio-tuning
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 17432
Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)

Re: alweer een nieuw lid

Post by clio-tuning »

Mooie uitgebreide voorstelling! :thumbsup:

Bij deze, van harte welkom op camino-tuning.be Tom! :wink:
User avatar
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1871
Joined: Sun 09 Dec 2012, 18:03
Location: far,far, away

Re: alweer een nieuw lid

Post by den Ives »

Van harte welkom Tom, ik woon niet zo gek ver bij u vandaan (st antonius) grens schilde.mocht ik je ooit met iets kunnen helpen laat je het maar weten
Groetjes
Ives
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
User avatar
borgharen
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1971
Joined: Sat 26 Jan 2008, 15:01
Location: Maastricht-Limburg

Re: alweer een nieuw lid

Post by borgharen »

welkom hier op c-t forum Tom. :wink:
User avatar
voske
-= Expert Member =-
-= Expert Member =-
Posts: 978
Joined: Mon 16 Apr 2012, 14:03
Location: wichelen city

Re: alweer een nieuw lid

Post by voske »

welkom man, succes met de camino zoektocht, je zult al snel verslaafd geraken :lol:
project RB blitz
User avatar
kadettgsiboy
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 5211
Joined: Sun 25 Sep 2005, 17:11
Location: leopoldsburg

Re: alweer een nieuw lid

Post by kadettgsiboy »

Welkom op Ct

Mvg
User avatar
guts_spiller
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 17
Joined: Wed 22 May 2013, 00:34
Location: borgerhout

Re: alweer een nieuw lid

Post by guts_spiller »

Bedankt voor de hartelijke ontvangst kerels,

ik zal morgen al vast een paar foto online gooien van men ouwe trouwe maar in de vernieling gereden camino, wie weet wat ik er nog mee kan, bestaat da eigenlijk; een vastloper: ik heb vroeger altijd gehoord dat de cylinder dan gewoon blokkeert en je wielen ook en dat je wielen pardoes stoppen zodat je over het stuur van je camino heen vliegt, zoals bij mij het geval was :( , die 65cc stond er toen trouwens nog niet lang op in combi met die uitlaat, waarschijnlijk niet correct gerodeerd??? :oops: :?: Anywayz, morgen de foto's.


grtz
User avatar
Sander
-= Ex moderator =-
-= Ex moderator =-
Posts: 3446
Joined: Wed 11 Jan 2006, 15:28
Location: Steenhuffel

Re: alweer een nieuw lid

Post by Sander »

Welkom Tom! :wink:
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: alweer een nieuw lid

Post by standreww »

Welkom op ct!!
Post Reply