Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

harmen251

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
harmen251
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Sat 31 Aug 2013, 13:12
Location: gent

harmen251

Post by harmen251 »

Hallo,

Ik ben harmen, niet echt een camino liefhebber maar hou me wel bezig met brommers. De reden dat ik naar dit forum kom is om mijn neefje van 12 te helpen.

Mijn neef heeft een camino gekregen waarvan de decompressie klep niet goed werkte. Toen hij dit wou repareren heeft hij een tapeind afgebroken in het carter en een stuk segment afgebroken. Toen is hij ten rade gekomen bij mij, want hij dacht dat dit niet meer kon gemaakt worden. Het tapeind heb ik er uit gehaald met een linkse tap dus probleem 1 is opgelost. Maar passende segmenten voor zijn 46.6 cilinder hebben we nog niet gevonden.

beetje meer over mezelf.

Ik ben 25 jaar en hou me sinds mijn 15 jaar bezig met het restaureren en opdrijven van oldtimer brommers, voornamelijk yamaha fs1's. Indien jullie intresse hebben in enkele foto's kan ik deze wel eens uploaden. Verder rij ik ook met de motor, namelijk een bmw r1100gs.

misschien tot morgen op de mooiste beurs van belgië in wellen 8)
User avatar
standreww
-= Camino Addict =-
-= Camino Addict =-
Posts: 2632
Joined: Fri 26 Aug 2011, 22:40
Location: België

Re: harmen251

Post by standreww »

Welkom op ct!!
Gegarandeerd tot morgen in Wellen dan.
User avatar
borgharen
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1971
Joined: Sat 26 Jan 2008, 15:01
Location: Maastricht-Limburg

Re: harmen251

Post by borgharen »

Welkom hier, Harmen. :wink:
vario@max

Re: harmen251

Post by vario@max »

welcome hier op camino tuning !!!

grtz :wink:
Post Reply