Golden Project Voske: blitz RB
Posted: 08 Oct 2013, 20:36
Na zoveel jaar heb ik het camino- virus terug te pakken, oorzaak komt doordat ik vorig jaar eens mocht met een maat zijn camino rijden die hij bijgehouden had ,stond al een 15 jaar stil, startte direct en na één enkel ritje was ik direct verliefd ,toen wist ik ook tevens dat ik een specialeken ging maken
, bij deze was het ook een startsein om stukken te vergaren , na een zoektocht van bijna een jaar om alle nieuwe stukken bij elkaar te krijgen kwam ik tot dit resultaat;
B-klasse honda camino
motorisch:
polini lc 46.40(nieuwe piston meteor)
malossi reedvalve
6 bill vario
leovinci trekveren
nieuwe achtervario
nieuw variohuis
nieuwe startschoentjes
mokix krukas
nieuwe krukas-lagers
nieuw variohuis lager(beiden)
proma replica bocht
proma origineel einddemper
optisch:
lotus-blauw met flakes
nieuwe spatbordjes
nieuwe kappenset
nieuw zadel
nieuw frontmask
nieuw customlicht
nieuwe kilometriek (120)
nieuw velgen met bijhorende remmen
nieuwe veren
nieuwe lusito snelgasset
nieuwe toerenteller
enjoy the pictures

kleurtje dat ik gekozen had

flakes toegevoegde waarde
enkele fototjes van de parts:

Nieuwe velgen

dichtingen motorblokje

nieuwe zijkapjes

Nieuwe voekapjes

Parts nieuw wit zadel

Gemonteerd zadel

nieuwe tanklijsten en boogjes

Nieuw benzinekraantje

Nieuwe luchtfilter

Nieuwe kabelboom

Nieuwe waterpomp

Nieuwe malossi radiator

Nieuwe proma demper

Nieuwe krukas, merk mokix

we kunnen beginnen met monteren

Cilinder laten boren naar 46.40, dan gelakt in het wit

Nieuwe piston

nieuwe startschoentjes

nieuw vario 6 bill FA

Montage van het blokje

malossi reedvalve

Achterbrug verstevigd

achter brugje gelakt

nieuwe bobijn gevonden

Het plezante werk, alles monteren

Alles terug van de lakkerij

Het dicht gewerkte achterrekje

Beugel op maat gemaakt voor de radiator
(geen snijwerk nodig aan de voetkappen voor de waterpomp

bloklicht en kilometriek al gemonteerd
het resultaat:








B-klasse honda camino
motorisch:
polini lc 46.40(nieuwe piston meteor)
malossi reedvalve
6 bill vario
leovinci trekveren
nieuwe achtervario
nieuw variohuis
nieuwe startschoentjes
mokix krukas
nieuwe krukas-lagers
nieuw variohuis lager(beiden)
proma replica bocht
proma origineel einddemper
optisch:
lotus-blauw met flakes
nieuwe spatbordjes
nieuwe kappenset
nieuw zadel
nieuw frontmask
nieuw customlicht
nieuwe kilometriek (120)
nieuw velgen met bijhorende remmen
nieuwe veren
nieuwe lusito snelgasset
nieuwe toerenteller
enjoy the pictures

kleurtje dat ik gekozen had

flakes toegevoegde waarde
enkele fototjes van de parts:

Nieuwe velgen

dichtingen motorblokje

nieuwe zijkapjes

Nieuwe voekapjes

Parts nieuw wit zadel

Gemonteerd zadel

nieuwe tanklijsten en boogjes

Nieuw benzinekraantje

Nieuwe luchtfilter

Nieuwe kabelboom

Nieuwe waterpomp

Nieuwe malossi radiator

Nieuwe proma demper

Nieuwe krukas, merk mokix

we kunnen beginnen met monteren

Cilinder laten boren naar 46.40, dan gelakt in het wit

Nieuwe piston

nieuwe startschoentjes

nieuw vario 6 bill FA

Montage van het blokje

malossi reedvalve

Achterbrug verstevigd

achter brugje gelakt

nieuwe bobijn gevonden

Het plezante werk, alles monteren

Alles terug van de lakkerij

Het dicht gewerkte achterrekje

Beugel op maat gemaakt voor de radiator
(geen snijwerk nodig aan de voetkappen voor de waterpomp

bloklicht en kilometriek al gemonteerd
het resultaat:






