Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Originele lak bijwerken?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Originele lak bijwerken?
Volledig originele camino aangeschaft (ik heb er wel een ander zadel op gezet). A klasse nog volledig in originele lak, originele stickers (onbeschadigd!). Ik vind dat deze absoluut niet mag herspoten worden dus wil ik de lak herstellen (bijwerken) waar nodig.
Weet iemand goeie manieren om dit aan te pakken?
Weet iemand goeie manieren om dit aan te pakken?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Originele lak bijwerken?
kleur laten inscannen bij carosseriebedrijf
nieuw onderdelen zoeken voor de beschadigde
zo laten, kan ook, ik vind em er vrij goed utzien
nieuw onderdelen zoeken voor de beschadigde
zo laten, kan ook, ik vind em er vrij goed utzien

Accellerati Incredibus
Ik vind hem er ook heel goed uitzien!
Re: Originele lak bijwerken?l
Hy ziet er inderdaad goed uit na die wasbeurt. De kleur ken ik. Het is de r111 coral red normaalgezien. Ik had gedacht krassen en kleine plekjes by te werken met lakstift. Grote beschadiging zoals onderaan spatbord spuiten met de spuitbus?
dat rood spatbord van dieje camino vanachter op de foto? als dat beter is die eraf en op de goede camino zetten,
en als het om het voorste spatbord gaat, dan kan je zo een spatlap erover doen, dan ziet niemand dat
en als het om het voorste spatbord gaat, dan kan je zo een spatlap erover doen, dan ziet niemand dat

Accellerati Incredibus
ik heb nog een achterste nieuw liggen met krassen van ligschade,
dus ook niet NIEUW NIEUW, maar ge weet wat ik bedoel, nooit gemonteerd
dus ook niet NIEUW NIEUW, maar ge weet wat ik bedoel, nooit gemonteerd
Accellerati Incredibus
Die achterste camino is herspoten. Is niet dezelfde kleur.
En het is het voorste spatbord dat onderaan lakschade heeft.
En het is het voorste spatbord dat onderaan lakschade heeft.
Weet iemand waar ik de originele hondakleur r111 (coral red) kan krygen? Volgens de hondadealer kan ik dat niet bestellen in spuitbus. Hy zegt dat ik een rood moet nemen dat er jet best op gelykt.
- MrFasterke
- -= Advanced Member =-
elke goede carrosserieshop of garage kan dat wel maken op kleurcode, of de kleur laten inscannen, dan heb je indentiek dezelfde kleur.
Motip maakt zo goed als elke kleur ooit. En bij winkels die autolakken mengen kunt ge ook alle kleuren laten maken en in spuitbussen doen.