Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

vlotterpen

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
bengee
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 12
Joined: Fri 08 Aug 2014, 10:38
Location: limburg

vlotterpen

Post by bengee »

hallo iedereen, bij ons vragen ze in de local brommershop 22 euro voor een vlotterpennetje. Belachelijk veel vind ik dat eerlijk gezegd. Zijn er andere merk vlotterpennetjes die we kunnen in een originele camino carbu kunnen plaatsen of weet er iemand een adresje waar je zoiets vind onder een tientje en het rubbertje :oops: :? we hebben de carbu nu volledig gekuist volgens het filmpje en ik heb gezien dat de vlotterpen idd wat afgesleten is alsook het rubbertje. (heel goed filmpje over de grondige kuisbeurt :)
User avatar
MrFasterke
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-
Posts: 256
Joined: Sun 20 May 2012, 20:29
Location: leopoldsburg

Re: vlotterpen

Post by MrFasterke »

Het vlotterpennetje is soms moeilijk te vinden. Maar 22 euro is idd een belachelijke prijs. Ik zal morgen is kijken of ik er nog heb nieuw . Mvg
funny69
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Sat 22 Sep 2018, 20:32

Re: vlotterpen

Post by funny69 »

Peugeot ludix en fox hebben dezelfde vlotternaald en zouden om en bij de10€ kosten Mvg,
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4021
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: vlotterpen

Post by camino_expert »

hallo ik heb ze liggen
zelfs met komplete o ring set voor carbu revisie
10 euro voor een setje met nieuwe vlotternaald inclusief
indien andere personen u niet kunnen helpen , stuur me maar een PB
dank u
honda camino forever
Post Reply