Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Camino trekt héél traag op

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
Pieterreyniers
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 7
Joined: Mon 01 Sep 2014, 15:55
Location: Puurs

Camino trekt héél traag op

Post by Pieterreyniers »

Ik ben een leek in de gehele brommerwereld. Ik ken er nog niets van, maar zie op dit forum dat er heel wat bij te leren valt, en daar sta ik ook voor open.

Ik heb dit hele forum al doorgenomen maar geraak er niet uit.

Mijn camino trekt sinds kort heel traag op en raakt niet meer aan zijn topsnelheid (40 km/h).

Dankzij verschillende topics ben ik er achter gekomen welke vijzen de ralentisschroef en de luchtstelschroef zijn (zie foto).

Ik ben er vandaag dan ook in geslaagd om mijn camino in ralentis te laten draaien.

Maar het lijkt dat hoe meer ik aan die twee vijzen draai, hoe minder snel hij optrekt en minder snelheid maakt. Vanaf het moment dat ik mijn gas opendraai, lijkt de motor ook even te blijven hangen.

Wie weet hier een oplossing voor?

Ik heb heb juist mijn carbu laten schoonmaken, dus dit zou het probleem niet mogen zijn denk ik.

PS: voor wat dient die 3e vijs?

Pieter
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Pieterreyniers
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 7
Joined: Mon 01 Sep 2014, 15:55
Location: Puurs

Re: Camino trekt héél traag op

Post by Pieterreyniers »

Even ter aanvulling: