Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Camino valt uit als ik gas geef

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
stijn187
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 57
Joined: Sun 25 Nov 2012, 17:28
Location: Heusden-Zolder

Camino valt uit als ik gas geef

Post by stijn187 »

Gisteren wou ik vertrekken naar mn werk en toen ik startte ging m'n camino direct vol in toeren (zonder gas te geven) de gas was niet blijven hangen, heb ik aan de hendel en carb gecontroleert, en ik kreeg hem ook niet meer uit tot ik de bougiekop lostrok (nog een goeie schok van gekregen :lol: )
Dus vandaag had ik m'n carb er eens afgehaald om eens te kijken of er vanbinnen niks afgebroken was, en dat was het ook niet, dan heb ik de carb ff schoon gemaakt en nog eens geprobeert, toen reed hij terug normaal (was maar 2 min)
Dus later wou ik weer vertrekken naar m'n werk en na 10 meter viel hij gewoon uit als ik meer dan ongeveer 1/5 gas gaf,
Hij had de laatste tijd ook wel wat problemen op volle snelheid dat hij spetterde en af en toe een vlammetje uit de uitlaat spuwde als ik een paar km had gereden.
Iemand die mij kan helpen?
Thanks
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Camino valt uit als ik gas geef

Post by hondaman »

kzou al ies beginnen met een nief bougieken,

en evt platinekes vervangen
i don't care, I LOVE IT
stijn187
-= Member =-
-= Member =-
Posts: 57
Joined: Sun 25 Nov 2012, 17:28
Location: Heusden-Zolder

Re: Camino valt uit als ik gas geef

Post by stijn187 »

heb een nieuwe bougie gestoke, en nog altijd hetzelfde, ma as de choke opstaat blijft hem well bolle, ma er is niks veranderd aan mn afstelling
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Camino valt uit als ik gas geef

Post by hondaman »

dan zulde aan u carbuken nog ies moeten kuisen vermoed ik!
i don't care, I LOVE IT
Post Reply