Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Opdrijven maar vooral meer trekkracht?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
koenvdl
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Fri 25 Sep 2015, 08:29

Opdrijven maar vooral meer trekkracht?

Post by koenvdl »

Ik vroeg me af of ik zonder een grotere cilinder te steken (momenteel p4), meer trekkracht zou kunnen bekomen en toch nog 50-55km/h zou kunnen rijden? Een nieuwe cilinder is wel een optie, maar niet meer als 50cc aangezien ik wel in orde wil zijn voor de verzekering.

Ik dacht zelf aan de gewichtjes in de vario te verlichten, maar dat gaat dan weer ten koste van snelheid...

Alvast thx!

ps: En zoja waar vind ik deze onderdelen dan, want die zijn eerder zeldzaam denk ik dan :?
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Opdrijven maar vooral meer trekkracht?

Post by hondaman »

snel potjen steken,da kan al helpen,

en met de gewichtjes wa experimenteren
i don't care, I LOVE IT
User avatar
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-
Posts: 1163
Joined: Sun 15 Jul 2012, 00:06
Location: lokeren

Re: Opdrijven maar vooral meer trekkracht?

Post by hondaman »

aja,ist nen 3 of 6 bill?
i don't care, I LOVE IT
koenvdl
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 3
Joined: Fri 25 Sep 2015, 08:29

Re: Opdrijven maar vooral meer trekkracht?

Post by koenvdl »

het is een 6 bill ;) er steekt al een proma uitlaatje onder en hij rijdt maar 50, even snel als met origineel. Ik vermoed dus dat de compressie van de cilinder niet meer zo goed is :s
Post Reply