Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Kennismaking

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Pieter01
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 1
Joined: Wed 09 Oct 2019, 23:45

Kennismaking

Post by Pieter01 »

Hey iedereen,

Mijn naam is Pieter -36 jaar-, afkomstig uit Vlaams Brabant.
Ik heb vroeger veel met een Camino gereden, tot de magische leeftijd bereikt was van 18 en dan auto's voor mij de voorrang kregen.
Ik heb er zelf veel aan gesleuteld, zowel voor mezelf, als voor al mijn vrienden destijds. Ik heb er mooie herinneringen aan overgehouden.
Heb er zelf 3 gehad:
een rode custom: origineel
een gele custom, verhoogd met (paoli?)veren, een polini kit 65cc, 6klok met fast arrow drukplaat (man hoeveel keer ik die wel open gedaan heb om de gewichtjes te veranderen:)) leovinci uitlaat (beste geluid wat mij betreft) en een geboord sproeiertje, 0.78 dacht ik, was mijn dagelijks schoolvervoer.
Dan nog een camino volledig gedemonteerd, herspoten in wit met rood, carter, gereviseerd, dellorto 19mm, ook een leovinci en 6 klok met fast arrowplaat, en een DR-kit. Ging ook heel goed vooruit.
Ik heb ooit eens 1 foto genomen va de gele, maar daar zou ik eens heel hard moeten naar zoeken.
Van de rode custom en de rode camino heb ik nooit spijt van gehad dat ik deze verkocht heb.
Maar van die gele... dat heb ik mij al dikwijls beklaagd.
Dus nu, heb ik er mij toe geëngageerd om er terug eentje (of 2) ineen te steken, om de nostalgie terug te kunnen beleven.

Mvg Pieter.
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4021
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Kennismaking

Post by camino_expert »

hallo pieter

welkom op het forum

moest u een foto terugvinden van de goede ouwe nostalgische tijd , plaats hem gerust

hier is veel info enz... mooi projecten allemaal te bewonderen

zijn er vragen stel ze gerust

mvg
honda camino forever
Post Reply