Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Honda PX & PXR - Werkplaatshandboek / Service manual / Workshop manual in PDF

Handleidingen, documenten en sticky's voor Honda Camino PA50

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
User avatar
vroemvroem
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 9
Joined: Thu 11 Nov 2021, 13:07
Location: Middenkempen

Honda PX & PXR - Werkplaatshandboek / Service manual / Workshop manual in PDF

Post by vroemvroem »

Bij deze het werkplaatshandboek van de Honda PX en PXR. Ik heb deze bij de drukker laten inscannen, ter verzekering moest ik een hele bus tweetakt over mijn papieren exemplaar smossen :lol:

En natuurlijk om anderen te helpen hun PX'en rollend te houden! 8)

600dpi en goed contrast om de foto's zo duidelijk mogelijk te houden, in PDF. De manier waarop de pagina's weergegeven worden moet je mogelijks wat aanpassen afhankelijk van welke software je gebruikt. Er is namelijk een voorblad, en vervolgens zou je een linker en rechterpagina moeten hebben die samenhoren.

De link naar de PDF

Ik heb voor de handleiding betaald, maar in plaats van er eentje te kopen, doe misschien een donatie aan het forum! Ik heb hier al zoveel opgestoken de laatste maanden :P
Honda PXR daarmee kom je ver. Veel sleutelen in je kot, maar dan ist optrekken als een zot!
Honda Camino is zoals een cappucino. Altijd goed en klassiek, is da hier tweetakt da kik hier riek?
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4022
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Honda PX & PXR - Werkplaatshandboek / Service manual / Workshop manual in PDF

Post by camino_expert »

handig
voor de PX en PX-R liefhebbesr
mvg
honda camino forever
Post Reply