Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Kennismaking

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
IIPacKMasteRII
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Wed 11 May 2022, 12:16

Kennismaking

Post by IIPacKMasteRII »

Hoi iedereen,

Ik ben onlangs verhuisd en bij het opruimen kwam ik mijn oude Honda Camino weer tegen. Hij heeft een tiental jaar in het tuinhuis gestaan
en doet het uiteraard niet meer. Ik heb hem wel meegenomen naar mijn nieuwe adres te Moerbeke-Waas en nu vraag ik me eigenlijk af wat ik ermee ga doen... Verkopen ? Laten opknappen ? Hij staat een beetje in de weg, maar ik kan er mss ook een mooi plekje voor vrijmaken en er af en toe eens mee rijden tot mijn zoon het over tien jaar van me overneemt :lol:
Anyway, ik heb nog geen beslissing genomen en in mijn zoektocht naar goede raad kwam ik hier terecht. Mss vind ik hier wel iemand die hem wil herstellen of van me wil overnemen (als ik zou beslissen om hem weg te doen) ?

Groeten uit Moerbeke-Waas.
User avatar
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-
Posts: 4023
Joined: Mon 07 Dec 2009, 19:32
Location: koersel

Re: Kennismaking

Post by camino_expert »

hallo IIpackmasteRLL
welkom op het forum

u naam had misschien iets handiger geweest ;)

maar goed
welkom op het forum

wat u al niet kan terugvinden van het opruimen ;)

nu ,
als u hem wil laten herstellen
dat kan perfect
misschien leest er wel iemand regio gebonden u bericht
voor bij mij is het in imburg te doen
indien u hem verkoopt
er is een verkooptopic , en er zijn verschillende sites waar u dat kan aanbieden
en wie weet misschien heeft de zoon interesse
dan zou ik hem houden ,
moesten er verdere vragen zijn mechanisch enz... , stel ze gerust
veel succes gewenst
mvg
honda camino forever
IIPacKMasteRII
-= Newbie =-
-= Newbie =-
Posts: 2
Joined: Wed 11 May 2022, 12:16

Re: Kennismaking

Post by IIPacKMasteRII »

Bedankt voor de verwelkoming. Het lijkt er zeker op dat dit de juiste plek is om allerhande info te vinden en misschien vind ik hier inderdaad wel iemand die hem wil/kan herstellen of kopen !
Post Reply