Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Advies en info over mijn Camino

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
jasper1601
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Advies en info over mijn Camino

Post by jasper1601 »

Ik heb een Honda Camino chopper uit 1983. (Zie foto's in bijlagen)
Met Framenummer: PA50-c 124332
Op de voorvork staat: A0047

Ik zou graag wat meer informatie willen hebben over mijn brommer. Zoals, Welke onderdelen niet origineel zijn, wat jullie zouden adviseren om welke onderdelen te vervangen of goed te onderhouden, want er is niks aan gebeurt na 1990. Ook zal ik het waarderen als iemand checkt of het framenummer klopt.

Verder heb ik hem zelf opgeknapt samen met mijn opa. Hij start en loopt gemiddeld 40/45. Hij is alleen nog niet goed afgesteld hij loopt alleen stationair met de choke erop. Dus ik verwacht dat hij teveel lucht krijgt. Verder werkt de koplamp, achterlicht en remlicht. Eigenlijk werkt alles.

Hij trilt ook hevig als hij veel toeren maakt. Maar ik zou zelf niet weten waar dit aan ligt.

Als alles werkt en alles klopt wil ik hem graag op kenteken laten zetten en hem gebruiken als brommer voor in de zomer of als ik hem ooit nodig heb. Als hij op kenteken staat zou ik graag een polini scootvario erop zetten en misschien een grotere cilinder, maar zouden jullie dit aanraden en als jullie dit niet aanraden, wat zullen jullie dan wel aanraden om te zorgen dat ik iets fijner rijd.

Ik zou graag een reactie tegemoet!

Met vriendelijke groet,

Jasper Sleegers
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Last bumped by jasper1601 on 30 Apr 2025, 12:29.
Keeping te legendary Camino on the road!
Post Reply