Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Afstellen van de ontsteking
Moderator: -Camino Crew-
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Platines korter zetten = minder snelheid
Platines meer open = meer snelheid
Volgens FlamingProma toch
Platines meer open = meer snelheid
Volgens FlamingProma toch
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Ik heb het nog niet getest, dus kan ik er ook niet over oordelen hé.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
ik heb nu al vaak zitten prutsen met mijn platinen
gisteren had ik hem eindelijk eens goed kunnen afstellen, trok heel goed vond ik, maar vandaag na 5 min rijden valt hij stil..
dus ik zit weer te knoeien met mijn platinen, heb nu al 15 keer ofzo proberen afstellen en 3 keer heb ik eens ontsteking gehad (een paar onregelmatige ploffen en dan stopt hij )
wat zou ik mis doen?
gisteren had ik hem eindelijk eens goed kunnen afstellen, trok heel goed vond ik, maar vandaag na 5 min rijden valt hij stil..
dus ik zit weer te knoeien met mijn platinen, heb nu al 15 keer ofzo proberen afstellen en 3 keer heb ik eens ontsteking gehad (een paar onregelmatige ploffen en dan stopt hij )
wat zou ik mis doen?
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Al eens een NIEUWE bougie geprobeert?
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Ze moeten OPEN staan wanneer de zuiger op het BDP is.ruubke wrote:eum wnnr moeten ze juist toe gaan?? al de piston op zijn top punt is?? of hoe zit dat nu??
Zou je dat mss in de eerste post zetten?? (zou duidelijker zijn)
BDP = bovenste dode punt, dus wanneer de zuiger aan de bougiekant zit.
Ze moeten dan tussen de 0.30 - 0.40mm open staan.
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
- Posts: 17432
- Joined: Thu 08 Jul 2004, 21:09
- Location: Humbeek, Vlaams-Brabant (BE)
Piston staat op het BDP?!
Ge moet ni u voelermaatjes der gewoon tussensteken he...
Ge steekt die der tussen, en met een klein schroevendraaierke duwt ge ze nog een beetje uiteen, maar praktisch niks he!! Gewoon eigenlijk meer tegenhouden zodat ze u voelermaatjes ni hard pletten.
Ge moet ni u voelermaatjes der gewoon tussensteken he...
Ge steekt die der tussen, en met een klein schroevendraaierke duwt ge ze nog een beetje uiteen, maar praktisch niks he!! Gewoon eigenlijk meer tegenhouden zodat ze u voelermaatjes ni hard pletten.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
- Santa Cruz
- -= Moderator =-
- Posts: 3678
- Joined: Sat 13 Aug 2005, 15:17
- Location: Maldegem [O-Vl. / Belgium]